Kako se motivišu najpoznatiji vežbači na planeti? - Men`s Health

Kako se motivišu najpoznatiji vežbači na planeti?

“Poslednja tri ili četiri ponavljanja je ono što utiče na rast mišića. Taj bol je ono što razlikuje šampiona od nekoga ko to nije.”

Arnold Švarceneger, sedam puta izabran za Mr. Olympia

Pročitajte i Švarceneger uputio fanu nezaboravnu poruku

“Na treningu slušajte svoje telo. Na takmičenju, recite telu da ućuti.”

Rič Froning, četiri puta šampion na takmičenju CrossFit Games

Otkrijte i Filmovi koji će vas motivisati da trenirate još jače

“Pobedićeš, ali ćeš platiti znojem, krvlju i povraćanjem.”

Pavel Tsatsouline, direktor StrongFirst i otac modernog pokreta u ketlbel disciplini

Pročitajte i Motivacija za mišiće

“Ne postoji tajna formula. Dižem velike težine, treniram naporno i nadam se najboljem.”

Roni Koleman, osam put Mr. Olympia

“Ako nešto stoji između vas i vašeg uspeha, pomerite ga. Nikad nemojte da budete pomereni.”

Dvejn Džonson, profesionalni rvač i glumac

Otkrijte i Kako se motiviše Dvejn Džonson

“Postoji određena tačka u životu kada morate da prestanete da krivite druge za to kako se osećate i za vaše neuspehe u životu. Ne možete da idete kroz život opsednuti onim šta je moglo da se desi.”

Hju Džekmen, glumac i član kluba 1000 pound deadlift

Pogledajte i Hju Džekmen postigao još jedan rekord u teretani! (VIDEO)

“Uspeh je obično kulminacija kontrolisanja neuspeha.”

Silvester Stalone, glumac

Otkrijte i 25 stvari koje niste znali o Silvesteru Staloneu

“Ne plašite se neuspeha. To je jedini način da uspete.”

LeBron Džejms, dva puta pobednik u takmičenju NBA

Pročitajte i Hranite se kao Lebron

“Žrtvovaću šta god treba da bih bio najbolji.”

Dž.Dž. Vat, igrač američkog fudbala

“Osećam beskonačnu potrebu da učim, da se poboljšavam i razvijam i to ne samo da bih zadovoljio trenera i saigrače, već da bih osećao zadovoljstvo samim sobom.”

Saznajte i Motivacija petkom

Kristijano Ronaldo, fudbaler

“Pusti da boli. Što teže treniraš, bolje ćeš izgledati. Tvoj izgled nije odraz koliko teško možeš da podigneš, već koliko naporno treniraš.”

Pročitajte i  4 najbolje vežbe za veliki i snažan trapez

Otkrijte i Tajna uspeha: Koliko sati dnevno trenira Kristijano Ronaldo

Džo Manđanelo, glumac i jedan od 100 najzgodnijih muškaraca svih vremena

“Sanjaš. Planiraš. Postižeš rezultate. Biće prepreka. Biće ljudi koji će da sumnjaju. Biće grešaka. Ali uz težak rad, uverenjem, samopouzdanjem i verom u sebe i ljudima oko tebe, ne postoje granice.”

Majkl Felps, plivač i osvajač 18 olimpijskih zlatnih medalja

Saznajte i Ko su najfit sportisti današnjice

“Kada imate jasnu viziju vašeg cilja, najlakše je da napravite prvi korak ka njemu.”

L.L. Cool, reper i glumac

Otkrijte i Motivacija: 6 pesama koje dižu snagu i moć

“Nikada nisam bio prirodni sportista, ali sam uložio znoj i koncentraciju i uzeo neophodno vreme da naučim karate i postanem svetski šampion.”

Čak Noris, karate šampion i glumac

Pročitajte i Špaga Čak Norisa

“Vaše zdravlje se računa, vaš bankovni račun takođe, to je ista stvar. Što više uložite, više možete da dobijete. Vežbanje je kralj, a ishrana kraljica. Zajedno imate kraljevstvo.”

Džek LaLanne, bodibilder poznat po imenom Kum fitnesa

“Da bih nastavio da pobeđujem, moram da nastavim da se usavršavam.”

Craig Alexander, 4 puta Ironman world champion

Pročitajte i Motivacija, ishrana, trening: Tajna uspeha fudbalera Partizana

“Neki ljudi žele da se to desi, drugi žele da se to desilo, a treći učine da se to zaista desi.”

Majkl Džordan, 6 puta pobednik NBA lige

“Znam da ako se fokusiram na nešto, čak iako ljudi kažu da to ne mogu, da ću ja to ipak ostvariti.”

Dejvid Bekam, fudbaler

Saznajte i Trening Dejvida Bekama prilagođen svakom muškarcu

“Moramo da cenimo i da nikada ne potcenjujemo sopstvenu unutrašnju snagu i moć.”

Noa Galovej, vojni veteran i crossfit takmičar, maratonac

Pogledajte i Ko zaista zaslužuje nagradu za hrabrost – Kejtlin Džener ili Noa Galovej?

A.J.

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *