Letovanje za vežbanje - Men`s Health

Letovanje za vežbanje

Zapravo, more i plažu koriste da nadoknade ono što su propustili zbog posla, ili da se dodatno zategnu. Postoje razni načini i aktivnosti kojima to možete i vi uraditi ovog leta, bilo da je reč o sportovima na vodi, suvom ili rekreaciji koja će vas držati u dobroj kondiciji. Ukoliko odmor zamišljate kao mirovanje na plaži, spavanje do podneva ili igranje do jutarnjih sati na žurkama, onda se potrudite da vreme provedeno na plaži iskoristite plivajući, igrajući odbojku na pesku ili uz neku novu aktivnost. Samo nemojte biti pasivni!

JUTARNJE TRČANJE
Ustanite ranije i trčite 30 minuta laganim tempom pored mora. Time ćete ostati u formi, vežbati mišiće, ali i udisati veoma zdrav morski vazduh, koji će vam pročistiti disajne puteve.

PLIVANJE I RONJENJE
Ne postoji bolji način da se zategnete, rešite i poslednjih ostataka sala i ujedno zdravo živite (bar 10 dana), od toga da stalno plivate i ronite. Vežbajte razne stilove, pomerajte granice i menjajte ritam pri plivanju.

ODBOJKA NA PESKU
Ne odbijajte ponude da se pridružite nekom ko igra odbojku na pesku, a ako vas niko ne pozove, sami se nametnite. To je odličan letnji trening.

TENIS I STONI TENIS
Većina hotela ima salu za stonitenis, koji je korisna, ali i zabavna rekreacija, ali i terene za ozbiljnu igru u tenisu. Osim što ćete raditi na sebi, sklopićete brojna nova poznanstva.

Pročitajte i  7 činjenica o penisu koje niste znali
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *