Sve fitnes tajne najangažovanijeg kaskadera! - Men`s Health

Sve fitnes tajne najangažovanijeg kaskadera!

Većina nas je uživala u njihovim filmovima, a nismo znali da jedan čovek, po imenu Bobi Holand Hanton, igra umesto njih u mnogim scenama. Reč je o kaskaderu, koji je igrao kao dubler Kristijanu Bejlu (u The Dark Night Rises), Rajanu Rejnoldsu (Green Lantern), Danijelu Krejgu (u Quantum of Solace) i Krisu Hemsvortu (u Toru).

Saznajte i Glumci koji sami snimaju svoje scene

Predstavljamo vam Hantonove saveta kako da dostignete dobru formu, izgled i savršeno oblikovano telo:

TRENIRAJTE TEŠKO I NAPORNO

“Kada sam se pripremao za ulogu Tora, trenirao sam dva puta dnevno, sedam dana u nedelji”, kaže Hanton. “Za druge filmove, gde nisam morao da bildujem mišiće već samo da ih održavam, mogao sam da radim pet dana nedeljno i da dam sebi dva dana odmora”, dodaje on.

DRŽITE SE STARE ŠKOLE

“Preferiram vežbe sa sopstvenom težinom, kao što su sklekovi i zgibovi, da bih izgradio mišiće, a onda tek možda treniram samo jednu grupu mišića bučicama.”, kaže Hanton.

Saznajte i Ovo su najimpresivnije transformacije u holivudskim filmovima

“Kako bih dodao kardio trening, radim na traci za trčanje ili plivam”, dodaje Hanton.

AKO HOĆETE DA BILDUJETE MIŠIĆE, KORISTITE VELIKE TEŽINE

“Građu i veličinu Krisa Hemsvorta je teško dostići budući da je on ekstremno dobro građen i izuzetno visok”, objašnjava Hanton.

“Trenirao sam skoro pet meseci s teškim bučicama i unosio dosta proteina. Fokusirao sam se na korišćenje velikih težina za gornji deo tela”, kaže Hanton.

Pogledajte galeriju: Razviti se zbog uloge

AKO HOĆETE DA SMRŠATE, IZBACITE ŠEĆERE

“Za Danijela Krejga sam radio više cirkularnih treninga i fokusirao sam se na zdravu ishranu. Izbacio sam šećer iz ishrane, skrobno povrće i većinu voća. Jeo sam bananu ili dve nakon treninga ili neko bobičasto voće, ali ne svakog dana. Fokusirao sam se na ishranu čistih proteina i zdravih masti”, kaže Hanton.

Pročitajte i  Zagrejan za snagu

Pročitajte i 6 načina da zauvek izbacite šećer iz ishrane

IZBEGAVAJTE SUPLEMENTE I PRAH

“Volim da jedem pravu i stvarnu hranu. Držao sam se dalje od proteina u prahu i suplemenata. Generalno sam svoju zdravu ishranu poboljšao unošenjem čistih proteina putem ćuretine i tune, skroba putem krompira i kinoe, a zdrave masti hranom kao što su avokado i orašasti plodovi.”

RAZVIJTE DOBRE NAVIKE U ISHRANI

“Uvrstio sam pileća psa, tunjevinu i jaja u svoju dnevnu dozu proteina. To je postala ključna rutina kod mene”, rekao je Hanton.

Otkrijte i Marlon Brando: Neobične navike u ishrani jedne legende

IMAJTE SVOJE DANE ZA VARANJE

“Takođe, volim moj obrok ili dan kada mogu da se opustim i pojedem nešto što ne bi smeo. Sve to zavisi od filma u kome igram, odnosno gde mogu sebi da dozvolim tako nešto. Mislim da su dani varanja i odstupanja od strogog režima ishrane bitni da pomognu podsticanje metabolizma.”

BRINITE O SVOJOJ KOŽI

“Sa svom šminkom koju imam na sebi, moja koža ekstremno trpi. Veoma je bitno da vodite računa o svojoj koži. Čim dođe kući istišuram se preparatima koji ne iritiraju kožu, a pre nego što krenem na spavanje, stavljam kremu za lice “, kaže Hanton.

Otkrijte preparate koje mora da ima svaki muškarac

VI STE ONO ŠTO JEDETE

“Imam običaj da kažem da 85 procenata uspeha u postizanju fitnes ciljeva čini ishrana. Ukoliko možete zaista da se pridržavate režima ishrane i da se fokusirate na to da jedete uvek u isto vreme tokom dana i da pazite šta jedete, onda trening zapravo postaje sekundarna stvar koja vam samo pomaže da svoje fitnes rezultate održite”, kaže Hanton.

A.J.

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *