Desetominutni trening: Varijacije izdržaja za čelične trbušnjake - Men`s Health

Desetominutni trening: Varijacije izdržaja za čelične trbušnjake


 

Ruski izdržaj: Najteži koji ste ikada izveli

Muškarci vole da se dokazuju i da pokažu drugima kako mogu da izdrže u pozi izdržaja veoma dugo. Uostalom, prošle nedelje je uspostavljen novi rekord u plenku od 4 sata i 28 minuta.

Ovo je neverovatno impresivno, ali većina fitnes eksperata će se složiti da samo jedan ili dva minuta u ovoj poziciji neće učiniti ništa posebno za vašu građu, a ako možete da izdržite više od toga, plenk postaje više vežba mentalne snage i volje nego bilo šta drugo.

VARIJACIJE IZDRŽAJA ZA BOLJU FORMU

Studije pokazuju da ponavljanje kratkih izometričnih napada i izdržaja mogu da pruže bolju i kvalitetniju kontrakciju mišića, promovišući bolju formu i veće performanse.

Izazov nedelje: Kombinacija izdržaja i čučnja s potiskom! 

Evo kako možete da radite desetominutni trening izdržaja:

U kontinuitetu prelazite iz jedne u drugu varijaciju neprestano 10 minuta. Prelazak iz jedne u drugu varijaciju plenka na svakih 5 do 10 sekundi pogađaće različite grupe mišića i trenirati vaše telo na više planova.

Iz prednjeg u bočni, pa u zadnji plenk, a potom možete da dodate pokrete nogu i ruku, da se vratite u medveđi kraul položaj ili da kombinujete pokrete s osloncem na rukama ili podlakticama.

Pročitajte i Zašto i kako izvesti bočni izdržaj?

Opcije su mnogobrojne i neiscrpne, a i vreme će brže prolaziti ukoliko stalno i dinamično smenjujete varijacije.

Pogledajte video i otkrijte na koji način možete da kombinujete varijacije izdržaja:

Saznajte i Da li možete da ostanete u plenku 5 minuta?

A.J.

Pročitajte i  Istopite zimsko salo
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *