3 sjajna razloga za noćno trčanje - Men`s Health

3 sjajna razloga za noćno trčanje

Pročitajte i Šta nauka kaže, sporo ili brzo trčanje?

SPAVAĆETE BOLJE

Ljudi se obično brinu da bi im vežbanje u kasnim večernjim satima moglo poremetiti san, ali istraživanja kažu da je istina potpuno suprotna. Nedavna studija objavljena na Univerzitetu u Južnoj Karolini pokazala je da čak 97 procenata ljudi koji vežbaju uveče spava bolje ili jednako dobro kao kad vežbaju po danu. Ista ta studija potvrdila je da ljudi koji trče uveče mogu da upadnu u duboki, relaksirajući san svega 30 minuta nakon vežbe.

Stručnjaci kažu da ono što vežba čini našem telu ima gotovo jednak efekat kao i opuštajuća kupka pred spavanje, a trčanje posebno ima umirujući i opuštajući efekat.

Saznajte i Kupujete patike za trčanje? Evo šta morate da imate na umu!

NOĆU SE BRŽE TRČI

Mnoga istraživanja su potvrdila da ljudi u večernjim satima intenzivnije vežbaju i brže trče. Kad je trčanje u pitanju iza te teze se krije teorija koja kaže da nam je noću teže proceniti brzinu u odnosu na objekte oko nas, pa zato brže trčimo.

S druge strane kad trčite noću manje stvari iz okoline vam odvlači pažnju i više ste fokusirani na sam ritam, vreme i brzinu.

Otkrijte i Kako da zavolite trčanje

OLAKŠAVA GUBITAK KILOGRAMA

Trčanje noću može pomoći da razvijete zdrave navike, jer će vas držati podalje od frižidera. Nakon napornog trčanja vam sigurno neće pasti na pamet da se pretrpavate nezdravim namirnicama, slatkišima ili brzom hranom. Probajte samo jedno veče i videćete koliko se istine tu krije.

SIGURNOST NA PRVOM MESTU

Da biste bili sigurni tokom noćnog trčanja na prvom mestu treba da nabavite opremu koja će biti vidljiva u mraku. Isto tako, veoma je dobro nositi svetiljku koja se stavlja na glavu da možete da vidite moguće neravnine ili rupe na cesti koje bi mogle uzrokovati povrede.

Pročitajte i  15 minuta za razvijena ramena

Saznajte i Mali trik za brže i efikasnije trčanje

Tokom noćnog trčanja izbegavajte slušajte muzike i po mogućnosti trčite u grupi. Ako trčite sami obavezno ponesite mobilni telefon i obavestite ukućane o ruti trčanja, kao i koliko se tačno mislite zadržati.

Izvor: Lifepressmagazin.com

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *