Spržite više kalorija za kraće vreme - Men`s Health

Spržite više kalorija za kraće vreme

Manje odmora – više uspeha.

U okviru nedavno sprovedenog istraživanja koje je izvedeno na Državnom univerzitetu Kalifornije, u San Markosu, ljudi koji su odmarali upola kraće između vežbi brže su sagorevali kalorije.

Otkrijte: 3 načina da suzbijete glad (bez unošenja kalorija)

“Ali ne trebate izbaciti odmor u potpunosti da biste videli rezultate”, kaže Brus Mek, jedan od osnivača poznatog sportskog centra Men’s Health Thrive. “Sve u svemu, odmor je važan, jer, ako pokušavate da trenirate snažno bez pauza, može doći do povreda, a i vi nećete trenirati dajući maksimumom svojih mogućnosti”, dodaje on.

Ovo su namirnice koje imaju manje od 100 kalorija

KAKO TO IZGLEDA U PRAKSI?

Ključ je u tome da pravilno upravljate pauzama, tako da budete u stanju da odradite više treninga za manje vremena. U kolikoj meri smanjite procente odmora između vežbi, u toj meri će zavisiti i nivo kondicije i snage sa kojom radite. Za početak, smanjite pauze za polovinu, recimo, s 30 sekundi pređite na 15 sekundi.

Ako želite još veći izazov, neke vežbe radite bez pauze. Kada idete sa vežbe na vežbu bez odmora, osetićete izazov i u drugim delovima tela. Na primer, radeći sa tegovima određene grupe mišića, poslaćete putem uslovnog refleksa signal ostalim mišićima da treniraju.

Ručak ispod 400 kalorija: Mediteranska salata sa tunjevinom

Međutim, postoje dva puta kada trebate preispitati smanjenje odmora:

1. KADA NISTE U FORMI

I pored činjenice da niste u top formi, morate raditi serije punom snagom. Ukoliko osećate zamor, toliko da ne možete trenirati adekvatno, izložićete se riziku od povreda i nećete maksimalno napredovati. Zato su pauze u ovom slučaju veoma korisne.

Proverite: Kako potrošiti 3.000 kalorija?

2. KADA DIŽETE VELIKE TEŽINE

Pročitajte i  Uskočite u snažan trup

Morate praviti pauze između ponavljanja ako radite vežbe poput mrtvog dizanja i dizanje tega izbačajem. To će osigurati da svaku vežbu radite pravilno i bez posledica od povrede. Uz to, imaćete više koristi jer ćete odmorniji napasti određene mišićne grupe.

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *