3 bezbolne vežbe za trbušnjake - Men`s Health

3 bezbolne vežbe za trbušnjake

Ukoliko imate problema, rešenje za vas su takozvane vežbe za stabilnost, gde vaše jezgro u principu sprečava kretanja za razliku od ostalih vežbi za trbušnjake, gde bi trebalo da savija kičmu.

TRENING
Ove vežbe radite do četiri puta nedeljno ili na kraju treninga ili kada imate slobodan dan. Vežbe se rade u krugu, a svaku vežbu bi trebalo da radite po 45 sekundi. Kada završite jedan krug, odmorite 60 sekudni. Ponavljajte krugove sve dok ne istekne 20 minuta. Pokušajte da popravite broj izvršenih krugova svake nedelje.

KLIZANJE SA TOČKOM ZA TRBUŠNJAKE ILI ŠIPKOM
Ukoliko imate točak za trbušnjake, odlično, ali ukoliko nemate, možete se u teretani poslužiti šipkom za benč. Postavite male tegove na šipku i dobro ih stegnite. Za vežbu bi trebalo da kleknete na kolena, uzmite točak i postavite ga blizu vaših kolena. Sada se zakotrljajte napred sve dok ne osetite da će vam kičma popustiti, a zatim se vratite u početnu poziciju.

BOČNI PLENK
Lezite na desni bok. Sada se podignite na desnu podlakticu i ispravite vaše telo, tako da vam sva težina bude na podlakticama i na spoljnoj strani desnog stopala. Držite ovaj položaj 45 sekundi, a zatim ponovite na levoj strani.

IZ PLENKA U SKLEK
Stanite u pozu za plenk, dakle oslonite se na podlaktice telo bi trebalo da vam bude pravo. Zatim ispravite desnu ruku, a zatim levu sve dok ne dođete u pozu za sklek. I dok se budete dizali pazite da vam se leđa ne savijaju. Zadržite se 5 sekudni u svakoj pozi i menjajte ih sve dok ne isteken 45 sekundi.

Pročitajte i  Ishranom do vrhunskih trbušnjaka: 8 pravila koja morate da poštujete
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *