Koristite li odgovarajuće težine za vežbe koje radite? - Men`s Health

Koristite li odgovarajuće težine za vežbe koje radite?

Univerzalan broj ponavljanja za čvrstinu, rast i snagu mišića se kreće između 15 i 25 po vežbi, što podrazumeva:

  • osam serija s po 3 ponavljanja,
  • pet serija s po 5 ponavljanja ili
  • tri serije s po 8 ponavljanja.

I znate šta? Ovaj klasičan program stvarno daje rezultate!

Otkrijte: Idealan broj serija i ponavljanja u vežbama opterećenja

Pronalaženje odgovarajućih težina za kompletiranje vežbi koje radite ipak predstavlja veći problem. Želite opterećenje koje će vas izmoriti, ali vam i ostaviti dovoljno energije da odradite sva ponavljanja do kraja treninga. Metod Goldilock’s vam može odgonetnuti da li je određena kilaža previše laka, previše teška ili odgovarajuća za vas.

Vežbanje kod kuće: Napravite opremu za vežbe opterećenja

KAKO SE TO RADI?

Uzmite određenu kilažu i odradite s njom 25 ponavljanja na bilo kojoj vežbi. Svako ponavljanje mora biti pravilno izvedeno i ne smete propustiti nijedno.

Odmorite kada vam to bude bilo potrebno. Ukoliko vam je neophodno da određenu kilažu 25 puta podignete u jednoj ili dvema serijama, onda je ona prelaka za vas. Ona koju podignete iz osam ili vise serija je preteška, a kilaža za koji je moguće podići iz tri do pet serija predstavlja odgovarajuću.

Pročitajte: 25 najboljih vežbi sa sopstvenom težinom

Tekst: Bojan Stanisavljević

Pročitajte i  Lekovi za fitnes umor
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *