Veslajte do forme - Men`s Health

Veslajte do forme

To je zato što je kratke i eksplozivne veslačke vežbe troše do 800 kalorija na sat. Takođe, ove vežbe pokreću interleukin 6 koji povećava sagorevanje masti, barem tako tvrdi American Physiological Society. Kako bi znali koliko bi trebalo da veslate, postavite cilj na Olimpijske dužine.

SAVET 1
Veslajte 2,000m najbrže što možete. Zabeležite svoju prosečnu brzinu i probajte da ovaj rezultat popravite sveki sledeći put.

SAVET 2
Sledeći put kad naletite na digitron, dodajte 2% na vašu prosečnu brzinu, nazvaćemo je projektovana prosečna brzina. Zatim izračunajte 103.3%, 99%, 98.3% i 99.7% od projektovane brzine. Ponesite papirić sa zapisanim brzinama sledeći put kad budete krenuli u teretanu.

SAVET 3
Sledeći put kad sednete za ergometar prvih 500m veslajte sa 103.3%. Preostalih 1500m trebalo bi da veslate sa 99%, 98.3% i 99.7% napora, respektivno. Ako je verovati časopisu British Journal Of Sports Medicine, ovaj način treniranja pomoćiće vam da oborite sve svoje rekorde i dobijete neverovatne trbušnjake.

Pročitajte i  Kardio vežbe koje će vam pomoći da nabacite masu
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *