Vežbe koje uvek treba da radite bosi - Men`s Health

Vežbe koje uvek treba da radite bosi

Svi problemi koji nastaju na stopalima i prstima prouzrokovani su obućom, zato hodajte bosonogi, pogotovo u teretani (ok, ako vam je teretana izrazito čista).

Na taj način nećete samo ojačati noge, nego ćete i trčati brže, skakati više i podizati veću težinu.

Pročitajte i Zdravlje se vidi na stopalima

SKLEKOVI

Vaši prsti, pogotovo palčevi se savijaju kada ste u poziciji skleka. Ukoliko radite ovu vežbu bez patika povećaćete mobilnost u nogama i opseg pokreta u prstima, što će vam olakšati izvedbu iskoraka, trčanje i vežbu penjanja uz planinu.

Otkrijte 8 varijacija sklekova koje nećete zaboraviti

MRTVO DIZANJE

Bez patika, bliži ste podu. Samim tim, imate mehaničku prednost, jer ne morate mnogo da pomerate šipku.

Otkrijte i Mrtvo dizanje i njegove najpopularnije varijacije

ISKORAK

Kako biste ispravno radili bilo koju varijaciju iskoraka, potreban vam je balans. Izvodeći iskorake bosonogi, možete da stanete na pod celim stopalom (prstima, petama, srednjim delom stopala) što vam omogućava maksimalnu stabilnost.

SPRINT

Ukoliko ste unutra, nađite prostirku, a ako ste napolju pronađite travnatu površinu bez prepreka, poput rupa ili razbijenih staklića.

Saznajte zašto ne treba da zaboravite na sprint

Možda će vam biti nezgodno i bolno na početku, ali svaki korak će vam doneti ogromnu količinu snage, pa ćete biti bolji u sprintu i trčanju.

POLAKO OSLOBODITE STOPALA PATIKA

Dajte svojim stopalima vremena da se naviknu na hodanje i treniranje bez patika.

Pre svega se zagrevajte bosonogi nekoliko nedelja, a onda polako povećavajte broj vežbi koje radite bez patika. Skidajte cipele kada ste u kući ili kada sedite za stolom.

Kotrljajte loptu stopalom, savijajte prste kako biste ojačali mišiće u nogama.

Saznajte i 10 najvećih grešaka vežbača koji žele da nabace masu

A.J.

Pročitajte i  Spremite mišiće
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *