4 saveta Džejsona Stejtama za kvalitetan trening - Men`s Health

4 saveta Džejsona Stejtama za kvalitetan trening

NA TRENING IDITE SAMI

“U prilog ovom savetu mogu vam reći da sam izgradio teretanu u svom domu i da treniram sam. Na taj način ostajem fokusiran na trening i ne produžavam pauze između serija nepotrebnim razgovorima s prijateljima”, kaže glumac.

Za celo telo: Trening 5×5 + žestoka završnica

“Trening mi je raznovrstan i tokom jednog dana može podrazumevati treninge borilačkih veština, treninga snage i kondicije. U svakom slučaju, u “zavisnosti od toga kako se osećam kada se probudim, određujem trening koji ću raditi tog dana. Kako bi trening bio dobar, morate ’slušati’ svoje telo.

NAĐITE IZVOR MOTIVACIJE

“Nakon određenog perioda aktivnog treniranja, počinjete da primećujete rezultate na sebi i to predstavlja jedan od najvećih motiva. Dok trenirate, ništa nije bolje od osećaja kada izgubite višak kilograma, kada postanete vitkiji i pokretniji. Svakako ne možete da poreknete činjenicu koliko samopouzdanja osećate kada skinete majicu, a imate sta da pokažete.”

Pogledajte: Kako se motiviše Dvejn Džonson

VODITE RAČUNA O ISHRANI

Možete da izađete u grad, da popijete 10 krigli piva i da radite stvari koje su vam dobro poznate. Ja sam to radio godinama i uviđao kako moje telo odlično podnosi takvu vrstu zlostavljanja, što nije nikakav problem dok ste mladi Ali, što ste stariji, to ste i pametniji. Više ne radim takve stvari. Sada sam više fit nego ikada. Hranim se zdravo, zato što je jednostavno pametnije tako.

NE OSTARITE

Trenutno sam u najdužem nizu treninga od kada sam započeo svoju karijeru. Osećam se mnogo bolje i pokretnije sada. Mislim da bih mogao ovako još 20, 30 godina.

Otkrijte: Vežbajte u mladosti i sačuvajte bistar um u starosti

Pročitajte i  Najbolji 15-minutni trening koji sagoreva kalorije!
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *