Izazov smrti: Brutalni legionar za čelične mišiće - Men`s Health

Izazov smrti: Brutalni legionar za čelične mišiće

Budite iskreni prema sebi: kada ste poslednji put dali zaista sve od sebe u teretani? Da li su vaši naporni treninzi zaista toliko naporni koliko tvrdite?

Krug smrti: Legendarni program koji daje rezultate

“Nisam imao dovoljno vremena za trening.”, “Nisam imao odgovarajuću opremu.”, “Imam lošu genetiku.” – ovo su najčešći izgovori ljudi, koji kada ne ispune svoje fitnes ciljeve, krive spoljašnje sile.

Kada biste se iskreno i pošteno zapitali, uvideli biste da je pravi razlog vašeg neuspeha to što ne radite dovoljno naporno i niste spremni da se bacite u vatru i najgori izazov kako biste ispunili ciljeve.

Morate da nadmašite samog sebe i bacite se do ivice izdržljivosti!

LEGIONAR DO SMRTI

Ovaj izazov je upravo takav: nemilosrdan i bespogovoran! Zove se “Legionar do smrti” (Death by burpee), a osmislio ga je Rob Mekdonald, direktor Gym Jones, najelitnije i najteže teretane u Solt Lejk Sitiju.

Pročitajte i 5 najčešćih grešaka prilikom treninga

Ovaj izazov ne priznaje izgovore zato što je brz i možete da ga izvedete bukvalno svuda, a sve što vam je potrebno je volja da patite.

KLJUČNI I NAJTEŽI MOMENAT U IZAZOVU

U jednom trenutku ćete se susresti s “Momentom” – kritičnim trenutku u toku treninga kada će vaš um pokušati da vas ubedi da ste previše umorni i da treba da odustanete. U ovom trenutku ćete osećati kao da ne možete više i da vaše telo neće izdržati novo ponavljanja. Ovo je veoma bitan psihološki momenat, jer baš tada treba da odlučite da li ćete pronaći unutrašnju snagu i najviše zapeti ili ćete otići.

Sklekovi: Nemilosrdan izazov za masivne grudi

Za većinu ljudi, kritični trenutak nastupa između 15. i 20. minuta.

Pročitajte i  6 prednosti vežbanja bučicom

Ako tada poslušate um i odustanete, ostaćete na istom nivou,kao i pre izazova. Ukoliko ućutkate unutrašnje demone i nastavite s treningom, izgradićete čeličnu volju koja će trajati čitav život.

PRAVILNO IZVOĐENJE LEGIONARA

  • Stanite u poziciju, u kojoj su noge malo izvan vaše širine ramena.
  • Savijte kukove i kolena, uradite čučanj i spuštajte telo dok ne stavite ruke na pod.
  • Odgurnite noge nazad u poziciju skeka. 
  • Uradite sklek, a onda retrogradno uradite ceo pokret. 
  • Podignite se u prvobitni stojeći stav 
  • Eksplozivno skočite u vazduh
  • Vratite se u početnu poziciju

BITNE NAPOMENE

Bitno je da znate da tokom skleka, vaše telo mora da bude perfektno ispravljeno i grudi moraju da dodiruju tlo.

Najbolji trening za celo telo: Paklena bitka u rundama

Na kraju legionara, morate da skočite najmanje 15 cm i da pljesnete rukama.

Ukoliko propustite neki od ovih kriterijuma, izvođenje vežbe se ne računa.

PROGRAM BRUTALNOG IZAZOVA

Podesite tajmer i počnite:

  • 1. minut: 1 legionar
  • 2. minut: 2 legionara
  • 3. minut: 3 legionara
  • 4. minut: 4 legionara

Pratite ovaj obrazac i dodajte po jedan legionar u svakom narednom minutu, sve dok ne budete mogli da izvedete potreban broj legionara u datom minutu.

Pročitajte i Brze vežbe za topjlenje i poslednjeg grama sala

Prvih 10 minuta će biti jednostavno. Onda stvari postaju mnogo, mnogo teže.

MH VREMENSKI IZAZOV: 19 minuta

Koliko ste izdržali?

A.J.

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *