Nabildujte telo savršenih proporcija - Men`s Health

Nabildujte telo savršenih proporcija

Najbolja fizička građa nikako ne podrazumeva bildovanje samo jedne grupe mišića, već celokupnog tela. Veoma je bitno da vodite računa o simetriji. Setite se samo Arnolda Švarcenegera, koji je poznat po tome što je ima strašne grudi i ramena, ali takođe poseduje i savršenu simetriju. 

Pročitajte i Ubedljivo najbolji trening za bildovanje mišića

Mnogo je privlačnije telo kompaktne, celovite strukture u odnosu na jedan ekstremno nabildovani deo tela, koji se vidno izdvaja iz celine. Ako želite da na pravi način nabildujete mišiće celog tela, evo šta morate da imate na umu:

1. KORAK – POGLEDAJTE SE U OGLEDALO

Od vaših treninga će zavisiti koje grupe mišića ćete nabildovati i kojim redom. Ukoliko se vaše grudi lako bilduju, ali su listovi tvrdoglavi i ne napreduju, morate da prilagodite trening svom telu.

Saznajte i Građenje mišića: Evo šta treba da očekujete

Prvi korak ka bildovanju izbalansiranog tela počinje od vašeg pogleda u ogledalo. Dobro se pogledajte i postavite sebi sledeća pitanja:

  • Da li imate istu količinu mišića u gornjem delu tela kao i u donjem delu tela?
  • Dobro pogledajte svoje telo s leva na desno: da li je izbalansirano?
  • Da li vidite neke očigledne slabe “tačke”?
  • Šta su vaše jake tačke?

Otkrijte i Nabildujte mišiće šejkom s proteinom

2. KORAK – PRILAGODITE SVOJ TRENING

Kada odgovorite na pitanja, vreme je da razvijete i prilagodite svoj program treninga. Počnite stavljanjem slabih tačaka na prvo mesto.

Uzmimo na primer da su ovo vaše najslabije tačke:

  • listovi
  • noge
  • leđa
  • ruke
  • ramena
  • grudi (ili nešto drugo)

Pročitajte i Koliko brzo možete da nabildujete mišiće

Imajući ovo na umu, kada sastavljate svoj program treninga, fokusirajte se na prve tri najslabije tačke (u ovom slučaju na listove, noge i leđa). Ovi delovi tela zaostaju i trebaju više pažnje. Optimalno bi trebalo da pratite ovu ritunu treninga dok ne primetite da se stvari menjaju. Ali ako noge počnu da rastu,a vaš razvoj grudi da zaostaje, onda postavite sledeće prioritete:

  • listovi (bolje nego ranije, ali i dalje slabi)
  • grudi
  • noge
  • leđa
  • ramena
  • ruke
Pročitajte i  Vežba za gluteus

Pročitajte i Dan za odmor: Vežba koja će ubrzati oporavak mišića

Građenje simetrije tela je kontinuirani proces i što pre to shvatite, biće vam lakše. 

Ključ je da ostanete fokusirani na slabe tačke, jer ne želite da jake tačke postanu nadmoćne i da stvorite disbalans u celokupnom razvoju mišića.

LEVA I DESNA STRANA TELA

Simetrija nije samo na gornjem i donjem delu tela,već i levo i desno.

Verujemo da ne želite da vam jedna strana tela bude značajno manja ili veća u odnosu na drugu stranu tela. Većina nas ima dominantnu stranu, a ako ste desnoruki to je uglavnom desna strana. Budući da mnogo češće koristimo desnu ruku u odnosu na levu, leva počinje da zaostaje i postaje manja.

Saznajte i Teži trening za građenje mišića nogu

Nakon što prođete pogledom po telu i ustanovite koja vam je stana duža i veća, počnite da inkorporirate bučice u program treninga, jer će vam oni pomoći da radite svaki trening za ruke nezavisno, obezbeđujući dobar razvoj.

BUDITE STRPLJIVI

Razvoj savršeno izbalansiranog tela ne dolazi preko noći. Pogledajte svoj odraz u ogledalu i vaš iskreni pristup vam pomoći u balansu tela. Zapamtite i da svaki deo tela odgovara na trening i raste različito, a vaš je posao napravite savršeno telo stavljanjem pravih delića u pravilan poredak i stvaranjem tačnih prioriteta.

Otkrijte i Da li kardio vežbe zaista smanjuju mišiće?

Tekst A.J.

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *