Za čelično telo: Najbolje varijacije skleka - Men`s Health

Za čelično telo: Najbolje varijacije skleka

Lepota izvođenja sklekova leži u tome što mogu da se izvode bilo gde i bilo kada. To je odlična i sveobuhvatna vežba, koje ne samo da će ojačati vaše grudi i ruke već će podići i rezultat.

Saznajte: Kako da uradite 50 savršenih sklekova

Međutim, u vezi sa sklekovima je problem to što pokreti spuštanja i podizanja mogu postati pomalo monotoni. Rešenje za to je jednostavno – potrebne su vam maštovite varijacije. Ukoliko se osećate motivisano, odredite mišićnu grupu koju želite “napasti” i povećajte svoju snagu na zabavniji i zahtevniji način.

Kalifornijski trener Entoni Džej Jang objašnjava koje su varijacije idealne za koji deo tela.

Pročitajte i: Sklekovi kojima ćete izgraditi kolosalna ramena

SKLEKOVI SA ŠIROKIM HVATOM

Meta: grudi

Počnite pozicijom kao kada radite obične sklekove, raširite ruke šire od širine ramena. Na taj način izolovaćete grudne mišiće, a manji pritisak će biti na tricepsu i ramenima.

USKI SKLEKOVI

Meta: triceps

U početnom stavu, ruke približite jednu drugoj s razmakom od nekoliko centimetara u položaju ispod grudi.

ROTACIONI T-SKLEKOVI

Meta: čitavo telo

Jednu ruku držite na podu, a drugu ispruženu podignite u vazduh (tako da vam telo bude u obliku slova T). Pogledom ispratite podignutu ruku, a zatim ponovite sve drugom rukom. Ne samo da će te tako pogoditi grudi, već ćete ojačati ramena i poboljšati fleksibilnost kičme.

Pročitajte: Uticaj širine hvata na potisak sa grudi

SKLEKOVI NA JEDNOJ NOZI

Meta: gornji deo tela i snaga

Jednu nogu podignite od tla i izvedite tako celu seriju. Promenite nogu u sledećoj seriji.

SKLEKOVI PODIGNUTIH NOGU

Meta: gornji deo tela i snaga

Zauzmite standardan položaj, ali noge podignite na stabilnu podlogu poput benča. Što je platforma podignutija, to će veći pritisak biti na ramenima, grudima i mišićima koji pomažu uspostavljanje ravnoteže.

Pročitajte i  Brutalna rutina za vežbanje kod kuće

SKLEKOVI NA JEDNOJ RUCI

Meta: ruke, grudi i ramena

Koristite jednu ruku i seriju radite s manjom medicinkom. Drugu seriju radite na drugoj ruci. Ova vežba je osnova za stabilnost tela i jača sve veće grupe mišića.

Izgradite gornji deo tela kao MMA fajteri

ATOMSKI SKLEKOVI

Meta: grudi i izdržljivost

Za ovu varijaciju vam je neophodan asistent. Podignite stopala tako da ih neko pridržava. Uradite sklek, a zatim povucite kolena ka grudima. Tako se pomera čitavo telo, što ovu vežbu čini metabolički zahtevnom i odličnom za kardio dan.

SKLEKOVI S TAPŠANjEM

Meta: grudi

Na vrhuncu pokreta, podignite delo nagore i brzo pljesnite rukama u vazduhu. Ova dinamična vežba će vam pomoći da podignete eksplozivnu snagu i ojačate grudi.

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *