Idealan broj serija i ponavljanja u vežbama opterećenja - Men`s Health

Idealan broj serija i ponavljanja u vežbama opterećenja

Kadeti brazilske mornarice su na čak šest meseci odustali od svog uobičajenog treninga kako bi sproveli zanimljiv eksperiment.

Pročitajte: 100 ponavljanja po vežbi

STUDIJA

Naime, oni su izvodili jednu, tri ili pet serija po vežbi kako bi pratili porast snage. Rezultati ovog malog istraživanja su pokazali da su oni koji su radili pet serija značajno povećali mišićnu masu u odnosu na preostale dve grupe. Takođe, povećali su i broj ponavljanja po seriji, navodi se u istraživanju objavljenom u magazinu The Journal of Strength and Conditioning Reasearch.

Pogledajte: Najbolji 5×5 program za masu

ZAŠTO NE BISTE PROBALI?

Ovaj zanimljivi koncept pet serija/pet ponavljanja, koji vežbači koriste za treninge s velikim opterećenjem (kao što su programi koji sadrže benč pres i čučnjeve sa šipkom), unapredio je Don Saladino, trener i suvlasnik jedne popularne njujorške teretane.

Pročitajte i  Najbolji prirodni suplementi koji pomažu u vežbanju
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *