Dan za odmor: Vežba koja će ubrzati oporavak mišića - Men`s Health

Dan za odmor: Vežba koja će ubrzati oporavak mišića

Nekoliko puta smo pisali koliko je važan oporavak i odmor između treninga i da su i dani odmora u vašem programu treninga takođe bitni za krajnji fitnes cilj. Oni vam takođe pomažu da nabildujete mišiće, ali i da poboljšate ključne regije na telu.

Saznajte i Koliko pauza između serija može da utiče na vaš trening?

Ovog puta vam ne savetujemo da potpuno odmarate kada konačno dočekate dan odmora, već da uradite jednu vežbu koja će poboljšati proces oporavka mišića.

TURSKO USTAJANJE

Naime, potrebno je da uradite 100 turskih ustajanja bučicama od 6 do 11 kilograma.

Pročitajte i Tursko ustajanje

Možda se pitate zašto je samo jedna vežba u pitanju?

SAVRŠENA ZA USAVRŠAVANJE POTREBNIH FITNES VEŠTINA

Tursko ustajanje je tehnički veoma zahtevna vežba, koja angažuje sve mišićne grupe, koje su vam potrebne u toku treninga. Obratite pažnju na balans, pokretljivost, formu i koordinaciju i primetićete da sve ove veštine usavršavate izvođenjem ove vežbe, kao i da su vam ove veštine potrebne u toku treninga.

Otkrijte Koji je najbolji način da se odmorite u pauzama između serija?

Ako ste dobri prilikom izvođenja turskog ustajanja, onda ćete savršeno izvoditi i čučanj, benč pres, potisak s ramena i mnoge druge vežbe.

SMANJUJE RIZIK OD POVREDE

Ova vežba će vam takođe pomoći da ojačate ramena i da smanjite rizik od povrede. Najvažnija stvar kod izgradnje otpornih i jakih ramena jeste izgradnja regije koja pod pritiskom može da se stabilizuje iz više uglova, a tursko ustajanje urpravo to čini za vaša ramena.

POBOLJŠAVA SNAGU VOLJE

Tursko ustajanje takođe gradi čeličnu volju i trenira vaš mozak. Dok radite 100 ponavljanja ove komplikovane vežbe, gradi mentalnu čvrstinu i učite svoj mozak kako da efikasno pomerate svoje telo.

Pročitajte i  Pratite najbolje trendove: Kako najlakše da isklešete svoje telo

Pročitajte i Mentalni trening: 6 vežbi koje će ojačati vapu snagu volje

IZGRADNJA JEZGRA I SAGOREVANJE KALORIJA

Poslednja, ali ne i najmanje bitna, jeste izgradnja snažnog jezgra i sagorevanje kalorija.

KAKO IZGLEDA TRENING?

Dakle, kada vam dođe dan odmora, zgrabite bučice i uradite 100 ponavljanja turskog ustajanja. Radite naizmenično ponavljanja desnom i levom rukom.

Pročitajte i Najbolji kućni trening za izgradnju jezgra i trbušnjaka

Trudite se da svako ponavljanja radite perfektno. Odmarajte se koliko vam je potrebno između ponavljanja, ali ceo trening treba da se završi za 30 minuta.

A.J.

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *