5 eksplozivnih vežbi za razvoj lat mišića - Men`s Health

5 eksplozivnih vežbi za razvoj lat mišića

Široka leđa i mišići raspoređeni u oblika slova V nisu nedostižni i često su najveći cilj svhi ozbiljnih vežbača.

Pogledajte: Drop setovi za mišićnu masu iz snova

Ono što svi zaljubljenici u teretanu znaju jeste da, pored toga što izgledaju impresivno, fenomenalno izgrađena leđa pomažu da sprečite eventualne povrede.

Kako objašnjava bivši dizač tegova Bil Kazmejer, bez jakih leđa nema ni jakog muškarca.

Lat mišići su tajna širine za kojom žudite, a u njihovom jačanju i rastu mogle bi pomoći sledeće vežbe…

Otkrijte: 10 najboljih vežbi za povećanje snage i mišićne mase

ZGIBOVI ŠIROKIM HVATOM

Oldskul vežbe vam ne preporučujemo prvi put – jednostavno, klasiku je nemoguće prevazići.

Kako biste dodatno aktivirali lat mišiće i minimalno angažovali biscepse, isturite laktove. Vremenom možete promeniti hvat – upotrebite obrnuti široki hvat – i dodati opterećenje (idealan je kaiš s tegovima).

Pogledajte: Šta morate da znate da biste pravilno izveli zgib

PENDLAY VESLANjE

Ova se smatra jednom od najkoristijih varijacija veslanja, koja aktivira lat mišiće više nego ijedna druga. U ovoj vežbi je tajna u tehnici, koja može pomoći čak i početnicima da zapale lat mišiće.

MH SAVET: U pretklonu raširite stopala do širine ramena, a savijte se toliko da vam leđa budu paralelna s podom. Ni u jednom trenutku ne pomerajte kukove i kolena. Obavezno pravite kratke pauze između svakog ponavljanja.

Pročitajte: Više veslanja za veće mišiće

VUČENjE ISPRAVLjENIH RUKU

Dlanovi bi trebalo da budu okrenuti nadole, a vučenje bi bilo poželjno izvoditi ekplozivnim pokretima kako biste dodatno podstakli lat mišiće na aktivaciju.

Savršeno izvođenje: Vučenje do brade

STERNUM ZGIBOVI

Osmišljavanje ove vežbe inspirisao je Vins Džironda, pionir bodibildinga, a onda, zapravo, predstavlja varijaciju njegovih brutalnih, klasičnih zgibova.

Dok dižete telo, ne zaustavljajte se na prebacivanju brade preko šipke, već idite još više – sve dok je ne dodirnete grudima.

Pogledajte: Rešite se masnih naslaga na grudima

JEDNORUČNO VUČENjE NA LAT MAŠINI

Ovo je fenomenalan način da uspostavite ravnotežu mišića i povećate masu.

MH TRIK: Ostanite nakratko u položaju koji izaziva najjači bol u predelu lat mišića.

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *