Moćna forma vikinga: Kako vežba Rolo? - Men`s Health

Moćna forma vikinga: Kako vežba Rolo?

Jedna stvar je jasna – Klajv je navikao da prima udarce.

Snaga vikinga: Kako trenira “Planina”?

Dok njegove kolege i kaskaderi tokom scena borbe imaju brojne štitnike koji ublažavaju udarce, uloga Rola podrazumeva da ponekad zaista osetite bol. Nebrojeno mnogo puta se sa seta vratio sav u modricama. Ipak, to mu ne pada teško…

“Imam iskustva u maj taju”, počinje on. “Pre nego što sam počeo da se bavim glumom, bio sam profesionalni bokser.”

Krav maga: 5 stvari koje treba da znate

Dakle, reč je o čoveku koji već godinama radi na svom telu i koji je i pre nego što je dobio ulogu Rola naučio da udara, prima udarce i ostaje na nogama i u najtežim borbama.

U ČEMU JE NjEGOVA TAJNA?

Standen još uvek redovno uživa u maj taju i ne dopušta sebi da ga nova karijera odvrati od brige o telu i opušanju kroz ovaj sport.

Međutim, on priznaje da ni on ni njegove kolege, iako redovno vežbaju, nisu imali tela za uloge vikinga.

Čim je čuo da će glumiti momka koji je predvodnik, angažovao je ličnog trenera. Sve što mu je bilo potrebno jeste masa.

Čučnjevi za masu: 15 minuta dnevno za mišićavo telo

“Da biste glumili vikinga, morate da shvatite da snaga ponajviše dolazi iz jakih leđa i ramena, a snažno jezgro od veslanja”, objašnjava.

KAKO JE TRENIRAO?

Klajv je rešio da se za ulogu pripremi na pomalo nespecifičan način: ako želi da bude viking, ponašaće se kao vikinzi. Da, to znači da je vežbao kao viking!
Drugim rečima, teretana i kardio sprave su za njega bile off limits.

“Vežbanje napolju mi odgovara”, kaže Standen. “Osmislili smo program koji me je držao dalje od teretane.”

Pročitajte i  TRANSFORMACIJA: Čarli Hanam u ulozi Kralja Artura

Otkrijte: Kako da nabacite masu

Kako dalje otkriva, izvodio je farmerov hod s ketlbelom, koristio vreće pune peska za power clean and press

Zanimljivo, Klajv je najčešće vežbao na setu, između snimanja scena, što je možda razlog zbog čega je svaki milimetar njegovog tela uvek izgledao impresivno.

Dakle, njegov recept je jednostavan: maj taj + vežbanje u prirodi + oldskul + improvizovana oprema. Da li biste pokušali ovaj recept ili ostajete verni teretani?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *