Trčite brže, dugim koracima - Men`s Health

Trčite brže, dugim koracima

Želite da trčite sa lakoćom, da imate ubitačan finiš u trci očeva ili da pretrčavate debele odbrambene fudbalere? Onda uvrstite ovaj trening u vaš plan. Počnite sa laganih 10 minuta trčkaranja da se zagrejete, a onda trčite 3 deonice po 6 minuta jakim, ali tempom koji vam prija (tako da i dalje možete da promrmljate neku psovku, ako vam se neko nađe na putu), sa minutom odmarajućeg trčkaranja između prve dve deonice i 3 minuta posle treće. Zatim, na atletskoj stazi ili precizno izmerenoj deonici puta trčite jakim tempom 3×1000 m (tempo koji možete da održavate 10 minuta). Trčkarajte 2 minuta posle prve dve deonice i 4 minuta posle treće. Završite trening s 4×200 m ili 2×400 m, trčeći najbrže što možete.

Ako trčite deonice od 200m, napravite pauze od 2 minuta, a ako trčite deonice od 400m, pauza neka bude 4 minuta. Na kraju, trčkarajte nekoliko minuta da se ohladite. Ovaj svestrani trening je odličan kada niste posvećeni samo jednoj vrsti treninga ili ste nesigurni da li da trenirate brzinu ili izdržljivost. Ako ste ozbiljan trkač, ovo vam je odličan trening za početak nedelje koja se završava trkom.

Bonus poeni: Trčite brže uzbrdo. Kada trčite uzbrdo, fokusirajte glavu ka vrhu brda. Tako otvarate disajne puteve i lakše dišete nego kada vam je gornji deo tela povijen.

Pročitajte i  HIIT: Samo vas 20 minuta dnevno deli od izvajanog tela
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *