Koji je najbolji način da se odmorite između serija vežbi? - Men`s Health

Koji je najbolji način da se odmorite između serija vežbi?

Neki momci pauzu između serija u teretani provode radeći vežbe kao što su jumping jack za bolji kardio trening, a neki rade sklekove. S druge strane, neki momci šetaju po teretani kucajući devojci poruku.

Ipak, najnovija istraživanja naučnika s Univerziteta u Juti otkrivaju šta tačno treba da uradite: sedite između serija i tako ćete se delotvornije oporaviti i pripremiti za bolje i snažnije serije.

Saznajte Koliko pauza između serija može da utiče na vaš trening?

ISTRAŽIVANJE

Naučnici su posmatrali grupu ljudi koja je radila intenzivni krosfit trening. Svaki trening je bio isti: vežbači su izvodili 8 do 10 ponavljanja zahtevnih vežbi koje su praćene s dva minuta sprinta na biciklu ili mašini za veslanje. To je bila jedna serija.

Učesnici su izvodili 6 serija, odmarajući se dva minuta nakon svake serije.

Ono što se razlikovalo kod ove tri grupe ispitanika jeste način na koji su provodili slobodno vreme između serija.

Prva grupa je ležala na podu, druga grupa je sedela na benču dok je treća grupa lagano šetala.

SEDENJE JE NAJBOLJA OPCIJA

Prva i druga grupa ispitanika koji su ležali ili sedeli između serija, radile su 7 procenta snažnije i bolje naredne serije vežbi. Ove metode su takođe snizile srčane otkucaje i disanje ispitanika.

Pročitajte i Zavisno od cilja: Koliko treba da pauzirate između serija?

“Šetanje zahteva više energije od sedenja i ležanja.”, kaže autor studije Timoti Brusseau.

“Sedenje ili ležanje smanjuje teret sopstsvene telesne težine, koja može da dozvoli vašem telu da se fokusira na svu svoju energiju za oporavak i adekvatniju pripremu za sledeću rundu.”, dodaje on.

VAŠI FITNES CILJEVI ODREĐUJU ŠTA ĆETE RADITI U PAUZAMA IZMEĐU SERIJA

Pročitajte i  Topljenje masti bez trake za trčanje

Da li uvek treba da sedim  u pauzi između vežbi?

“Zavisi od vaših fitnes ciljeva.”, kaže Timoti. Tokom svakog treninga kojim želite da povećate nivo vašeg treninga i performansa, Brusseau kaže da je sedenje između serija najbolja opcija.

Saznajte i Ubedljivo najbolji trening za bildovanje mišića

S druge strane, ako želite da treningom sagorite što više kalorija, razmislite o stajanju ili koračanjem kroz teretanu u pauzama, jer će to održati nivo vaših srčanih otkucaja i pomoći vam da sagorite više kalorija.

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *