Da li kardio vežbe zaista smanjuju mišiće? - Men`s Health

Da li kardio vežbe zaista smanjuju mišiće?

Oni koji ne vole aerobne treninge često će citirati stara mišljenja o tome da trčanje ometa napredak i rast mišića.

Otkrijte: 4 načina da poboljšate svoj kardio program

Međutim, jedna studija iz 2012. godine koju je objavio magazin International Journal of Sports Medicine otkriva da vežbači koji kombinuju treninga snage i izdržljivosti imaju veće šanse da bolje oblikuju svoj mišićni sistem.

Tempo napredoanja tela zavisi od vrste treninga, smatraju naučnici.

“Trčanje ima jednu sebičnu komponentu”, kaže Greg Nakols, kondicioni trener iz Sante Ane u Kaliforniji.

Pogledajte: 23 pesme za vaš kardio trening

ŠTA TO ZNAČI?

Dok trčite mišići će početi da usporavaju noge prilikom dodira s tlom, što može uzrokovati brojne povrede. Biciklizam, s druge strane, neće povećati oštećenja mišića. Dakle, ako radite kardio vežbe niskog intenziteta (na primer: plivanje, veslanje ili šetanje na traci) samim tim vaše vežbe snage neće patiti.

Saznajte i: Koja kardio vežba je najbolja za vas?

Pretpostavimo da jedete veći broj kalorija da povećate rast mišića i radite mali broj treninga izdržljivosti. U tom slučaju, imaćete problem da steknete veće mišiće programom koji kombinuje snagu i izdržljivost. Aerobik vas zapravo može učiniti boljim vežbačem, veruju stručnjaci.

Nakols, koji je ujedno i dizač tegova (podiže i 215 kilograma iz benča!), redovno praktikuje dugotrajni kardio trening, a to mu pomaže da poveća gustinu mišića, veličinu i izdržljivost.

Jeste li već probali napitak od samo dva sastojka za brže sagorevanje kalorija?

ZAKLjUČAK

Snažni treninzi i brz oporavak su jednostavna i fenomenalna kombinacija za napredovanje.

Pročitajte i  10 vežbi sa sopstvenom težinom za telo zveri
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *