Kofere u ruke i na trening: Predlog za kućni trening sa opterećenjem - Men`s Health

Kofere u ruke i na trening: Predlog za kućni trening sa opterećenjem

Vаžan deo trening-rutine tokom izolacije je zadržati kreativnost i originalnost. S tim u vezi sve je dozvoljeno – dokle god je u okvirima karantina, ne ugrožava vašu bezbednost i održava vas da ne prestajete sa treninzima.

U to ime, aktivirajte svoje kofere – iskoristite knjige ili stvari kako biste dobili želejno opterećenje.

Uradite sledeće vežbe, prema zadatom redosledu, bez odmora između svake. Kada završite sve, odmorite malo, a predlažemo vam da uradite još tri serije, od početka do kraja. Na kraju se dobro istegnite i odložite kofer negde gde će vam biti dostupan. Ukoliko želite ponovo da ga upotrebite.

Potisak iz ramena – 10 ponavljanja

Benč-pres – 10 ponavljanja

Podizanje nogu – 10 ponavljanja

 Veslanje sa obe ruke, u polu-čučnju – 10 ponavljanja

Veslanje sa jednom rukom – po 10 ponavljanja za obe ruke

Čučnjevi –  15 ponavljanja

Iskorak – po 10 ponavljanja za obe noge

Burpi – 10 ponavljanja

Svaka vežba se nalazi u videu:

Foto: Shutterstock

Izvor: Men’s Health

Pročitajte i  Trening “Bilo kad i bilo gde”
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *