MH preporuka: Aplikacije koje će podstaći vaš progres i podići nivo testosterona i mišića - Men`s Health

MH preporuka: Aplikacije koje će podstaći vaš progres i podići nivo testosterona i mišića

Potražite snagu u brojevima i zamahnite za pobedu: zabeležite svaki kilogram i dostignite sledeći nivo. Znanje je moć.

Prvih nekoliko nedelja novog režima vežbanja mogu biti varljive: bolovi u mišićima i nerealna iščekivanja instant rezultata imaju loše posledice kada je u pitanju posvećenost. Umesto da očekujete Goslingove trbušnjake do vikenda, istraživanja kažu da slavite svoje male pobede, jer upravo je to ono što će ubrzati vaš napredak. 

Studija objavljena u časopisu „Ličnost i socijalna psihologija“ ukazuje na vezu između osećaja pobede i rasta proizvodnje testosterona – hormona ključnog za izgradnju mišića i prevenciju nagomilavanja neželjenih kilograma. Naučnici su pitali 177 osoba koga iz svog tima smatraju najuspešnijim, najveštijim i najuvaženijim, a potom su pratili njihov nivo testosterona u periodu od dva meseca. Kod onih koji su bili pri vrhu tabele nivo testosterona je bio u porastu, dok je kod slabo rangiranih osoba primećen pad hormona. Ova pojava je nazvana „pobedničkim efektom“.  

Svakako se za slavljenje svakog uspeha ne možemo osloniti na ekipu iz teretane, ali bi svaki mali samostalni postupak imao željeni efekat. Pratite svoj napredak: svakog dana zapisujte ponavljanja, serije, svaki novi kilogram i zabeležite čak i najmanje poboljšanje. Uzbuđenje koje osetite kada završite sa vežbanjem će podići nivo testosterona, ubrzati oporavak, povećati rast mišića i učiniti jurenje sopstvenog rekorda još lakšim. Vi možete reći da je to višestuka korist, a mi ćemo je nazvati pobedničkom strategijom. 

BANKA PODATAKA

Ako ste u potrazi za svojim pobedničkim efektom, ovo su aplikacije koje mogu da pomognu u praćenju svakog segmenta važeg vežbanja.

ISHRANA

MyFitnessPal

Aplikacija za praćenje ishrane: zabeležite način ishrane koristeći bazu podataka koja sadrži na milione različitih vrsta hrane sa njihovim nutritivnim vrednostima.

SNAGA

Pročitajte i  Biceps i leđa

HeavySet

Uprostivši interfejs, HeavySet čini praćenje podataka jednostavnim. Takođe možete uneti i komplikovanije vežbe, poput gigantskih serija.

IZDRŽLJIVOST

iSmoothRun

Aplikacija ne nudi samo podatke koji se tiču pređene distance i vremena trčanja, već može da prati i kombinaciju trčanja i hodanja, kao i intervalne treninge. 

SAN

Sleep Cycle

Sleep Cycle prati cikluse spavanja, i to analizirajući zvukove i pokrete pre nego što izračuna najbolji trenutak da vas probudi, te na taj način smanjuje vašu omamljenost.

Zašto su plank i viseće podizanje nogu bolji od trbušnjaka i sklopke?

Foto: Shutterstock

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *