Superserija za ubistvene grudi - Men`s Health

Superserija za ubistvene grudi

Recept je jednostavan: vežbanje na benču, i to bučicama i šipkom!

Dopašće vam se i… Superserije za super telo

Ako je vaš cilj da izgradite masu i snagu mišića grudi, tricepsa, ramena i leđa, neophodno je da povećate težine za benč pres.

Nudimo vam program koji kombinuje raznovrsne šeme ponavljanja vežbi, težine i intenzitet. Ovaj plan možete odraditi samo ako ste jake volje i koncentracije.

Probajte: Drop setovi za mišićnu masu iz snova

SAVET 1: Za svaku superseriju menjajte ugao od militari presa do kosog, ravnog benča ili potiska bučicama.

Vojnički fitnes: Pobedite sve granice!

Stajaći militari pres:

Sedeći militari pres

SAVET 2: Za svaku seriju menjajte celu šemu ponavljanja da stvorite veliki metabolički stres u mišićima.

Probajte: 8 namirnica koje ubrzavaju metabolizam

SAVET 3: Uzmite što veće težine u svakoj seriji i budite sigurni da radite serije u visokom ritmu.

SAVET 4: Smanjite pauze za odmor tokom superserije i ne odmarajte se duže od 90 do 120 sekundi.

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *