4 načina da poboljšate svoj kardio program - Men`s Health

4 načina da poboljšate svoj kardio program

Svi znamo taj osećaj kada se umorimo od svakodnevne rutine treninga.

Otkrijte: Idealan kardio za mršavljenje

Da bismo to izbegli, neophodno je da unesemo neke izmene u ustaljeni fitnes plan, a ovo su idealne:

PRESKAKANJE UŽETA

Želite da znate zašto bokserski šampion Flojd Mejveder leprša po ringu i u 37 godini?

Program za definiciju: Eksplozivne vežbe vijačom

On provodi sate radeći ovu vežbu. Prema američkom Koledžu sportske medicine, desetominutno preskakanje je jednako trčanju gotovo dva kilometra u šest sati ujutro.

Pomoći će vam da ojačate potkolenicu i steknete kondiciju.

VESLANJE

Postoji razlog zašto će vam petnaestominutno veslanje unaprediti disanje tako da prilikom vežbanja dišete poput desetobojca. Veslanje zahteva podjednak napor gornjeg i donjeg dela tela. Studija naučnika Univerziteta “Djuk” otkriva da je rad na tim aerobnim spravama delotvornijii od treninga snage, plus ćete izbeći visok rizik od povrede prilikom trčanja.

Pročitajte: Više veslanja za veće mišiće

BICIKLIZAM

Nažalost, vožnja bicikla danju po gradskim ulicama može predstavljati veliki izazov.

Da biste izbegli taj problem, pređite na noćnu vožnju. Magazin Journal of Strength & Conditionoing Reasearch otkriva da vaša izlazna snaga za osam procenata veća u večernjim satima.

Saznajte: Kako vožnja bicikla utiče na mušku plodnost?

PLIVANJE

Vodeni sportovi su još jedan odličan put da unapredite svoju spremnost i skinete masne naslage. Jednočasovno plivanje, tri puta nedeljno u trajanju od 10 sedmica je dovoljno da poveća vaš VO2 max (maksimalna potrošnja kiseonika) za 11 procenata.

Otkrijte: Zdravstvene prednosti plivanja i vodenih sportova

Pročitajte i  Ramena za ponos: 2 jedinstvene vežbe koje morate da probate
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *