Petominutni finiš koji topi i najupornije salo sa stomaka - Men`s Health

Petominutni finiš koji topi i najupornije salo sa stomaka

Eksplozivna završnica vašeg uobičajenog treninga, koji će na fantastičan način da sagori naslage sa stomaka.

Pročitajte i Kombinacija ovih vežbi najbolje topi salo sa stomaka

„Ne morate da skačete i da radite visokointenzivne vežbe kako biste ubrzali metabolizam i sagoreli masne naslage“, kaže Bi-Džej Gadur, autor Lose yoir spare tire program na sajtu Men’s Heath.com.

Izvođenje laganih, kontrolisanih vežbi, koje pogađaju najviše mišiće kukova i ramena, mogu takođe da povećaju sagorevanje kalorija i da omoguće sjajnu završnicu vašeg treninga.

Razlog leži u tome što ove dve vežbe pogađaju neke od najvažnijih metabolički aktivnih mišića u telu.

Jedna runda sadrži dve vežbe:

PROPINjANJE KUKOVIMA IZDIGNUTIH RAMENA, 30 sekundi, bez odmora

PLANINAR IZDIGNUTIH NOGU, 30 sekundi, bez odmora

Uraditi pet rundi.

Pročitajte i Istopite salo sa stomaka pomoću medicinke

Pogledajte video kako se pravilno izvodi ovaj trening:

Pročitajte i  Podignite šipku i rezultat
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *