8 varijacija sklekova koje nećete zaboraviti - Men`s Health

8 varijacija sklekova koje nećete zaboraviti

Sklekovi su skoro svačija omiljena vežba: ne koštaju ništa, ne zahtevaju nikakvu posebnu opremu, za nju se odlučuju vežbači koji su na različitim nivoima spremnosti…

Pogledajte dve najbolje vežbe za bicepse i trbušnjake.

Uz to, postoji bezbroj načina da u njoj uživate, a ovo su najčešći:

USKI SKLEKOVI

Kada obični sklekovi postanu prelaki, mnogi se najpre opredeljuju da promene vežbu tako što će približiti ruke jednu drugoj. Na taj način, telo se stavlja pred novi izazov: što su ruke bliže, to je vežba teža, a što je vežba teža – rezultati su bolji.

Otkrijte: Uticaj širine hvata na potisak sa grudi

MH TRIK: Pokušajte da izvedete 30 ponavljanja po seriji i, kako biste zaštitili zglobove, ne izbacujte laktove previše.

HINDU SKLEKOVI

Ova varijacija omogućava vam da povećate opseg pokreta i pojačate učešće ramena u vežbi.

MH TRIK: Počnite iz joga položaja psa koji gleda dole. Ubrzo ćete osetiti kako vam gore listovi, zadnja loža, kukovi i leđa.

Pogledajte: Napredna joga po uzoru na borilačke veštine (VIDEO)

SKLEKOVI NA PRSTIMA

Podizanje tela uz pomoć prstiju daje vežbi jedan potpuno nov element, a ujedno je jedan od najtežih sklek-izazova. Ono, takođe, omogućava da se telo spusti još niže.

MH TRIK: Jednu ruku spustite na neki predmet koji će blago izdići tu stranu tela (npr. ciglu). Ovu ruku spustite čitavim dlanom, dok ćete se drugom dizati prstima.

Pročitajte: Ne zapostavljajte mišiće šake!

KANDžA

Ovo je napredna verzija sklekova na prstima, a mnogi smatraju da je ova vežba jedini oblik podizanja i spuštanja tela na prstima i ne priznaju prethodnu. Kandža je fenomenalan način da ojačate stisak.

MH TRIK: Počnite na mekanoj podlozi.

SKLEKOVI NA ZGLOBOVIMA

Da, mislimo na zadnju stranu ručnog zgloba – tako da vam dlanovi budu okrenuti nagore. Veoma ekstremna vežba koja lako dovodi do povreda.

Saznajte kako da izlečite povređen zglob

MH SAVET: Ukoliko niste dovoljno sigurni u svoju snagu, bolje ne pokušavajte da izvedete ovakav sklek.

IGUANA SKLEK

Da biste izveli ovu vežbu, potrebna vam je stabilna šipka. Rukama ćete čvrsto uhvatiti jedan njen kraj, a noge ćete prekrstiti oslanjajući se jednom na šipku.

Još jedna veoma riskantna vežba!

Otkrijte: 5 načina da učinite sklekove produktivnijim

SKLEKOVI S TAPŠANjEM

Teško da postoji ijedna pliometrijska vežba za gornji deo tela koja može da stane na crtu ovoj.

MH TRIK: Počnite tako što će vam stopala biti razdvojena na prosečnoj udaljenosti, a potom i približite što je više moguće. I ova vežba zahteva meku podlogu.

Pogledajte: Uradite 10 sklekova sa tapšanjem

SUPERMEN SKLEKOVI

Kalistenika koja je broj jedan među vežbama eklpozivnih pokreta! Ona gradi mišiće zveri!

Supermen sklek: Vežba kojom ćete izvajati celo telo

MH TRIK: Ne morate odmah početi s potpunim Supermenom, već je, za početak, dovoljno da izvedete pola pokreta.

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *