Savladajte stoj na rukama - Men`s Health

Savladajte stoj na rukama

Svaki čovek bi u svom arsenalu trebalo da ima makar jedan pokret za ku*čenje. Težak, ali dostižan, stoj na rukama je vredan pažnje. Naoružajte se ovim planom za napredak, uz krosfit trenera i gimnastičara Dejvida Durantea.

 1. Šuplji izdržaj

Ova pozicija priprema snažan posteriorni mehanizam, koji će vam biti potreban za stabilnost dok budete okrenuti naglavačke. Ležite sa ispruženim rukama skoro uz glavu, blago odignutim od poda, što se odnosi i na noge. Donji deo leđa bi trebalo da vam je prav, a ne povijen, a kor stegnut. Izdržite tako 10 sekundi i ponovite to šest puta.

2. Kosi izdržaj uza zid

Jeste to savladali? Održite ovaj čvrst položaj tela držeći ga u stoju na rukama sa stopalima oslonjenim o zid i dlanovima na podu. Šake treba da vam budu na oko metar ili manje od zida, a laktovi potpuno opruženi. Vežbajte disanje u ovom položaju da biste naučili da umirite dah, dok ste naglavačke. Izdržite 6 puta po 20 sekundi.

3. Izdržaj pod pravim uglom

Kada počnete da se osećate udobno u kosom izdržaju, pređite na ugao od 90 stepeni. Polako skliznite prstima nadole, da vam se  stopala nađu u visini kukova, koji su tačno iznad ramena. Uradite 6 serija tako što ćete biti u prethodnom položaju 10 sekundi, a onda formirati prav ugao i ostati još 10.

4. Pružanje noge

Ovo je vaša poslednja vežba pre pravog stoja na rukama. Provedite 5 sekundi u kosom izdržaju, potom još 5 sekundi pod pravim uglom, a onda podignite jednu nogu uvis, oslanjajući se samo prstima druge, koje treba da raširite radi stabilnosti. Preostaje samo da odvojite i drugu nogu.

Foto: Shutterstock

Pročitajte i  Serije vežbi za snagu poput MMA zvezda
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *