Kako da skinete 5 cm masnih naslaga sa stomaka - Men`s Health

Kako da skinete 5 cm masnih naslaga sa stomaka

Ako želite da smanjite obim struka, izbegavajte trake za trčanje, savetuju grčki naučnici.

Jeste li probali idealnu vežbu za topljenje sala sa strane?

Naime, oni su utvrdili da drugačiji tip treningaviše će pomože u smanjenju količine masnih naslaga na stomaku nego uobičajne kardio vežbe.

ISTRAŽIVANjE

U toj studiji, vežbači su izvodili jednočasovni trening u toku jedne nedelje. Dok su jedni radili četrdesetominutni trening snage, drugi su bili podeljeni u grupu koja je radila kardio vežbe. Zatim su prvi radili dvadesetominutni trening na traci, a drugi su odradili trening s tegovima u istom vremenu.

Snaga vikinga: Kako trenira “Planina”?

REZULTATI

Nakon osam nedelja, učesnici istraživanja koji su koristili tegove izgubili su pet centimetara, a “trkači” manje od 2,5 cm masnih naslaga.

Smatra se da treninzi sa jačim intervalom u odnosu na one sa manjim izazivaju efekat naknadnog sagorevanja. Kada trenirate u kratkim intervalima dolazi do brze potrošnje kiseonika u telu. Tako će telo razviti svojevrnu “banku” kiseonika.

Pročitajte i: Rešite se masnih naslaga, a sačuvajte mišiće

Što snažnije i duže trenirate, kasnije ćete potrošiti više kalorija, kaže Kreg Balantajn, trener koji je osmislio brojne vežbe. On je osmislio neizmenične intervale prilikom vežbanja različitih mišićnih grupa.

Povećajte intenzitet treninga i smanjite odmor između vežbi i to će vaše telo pretvoriti u mašinu za topljenje masti, savetuje on.

HIIT: Samo vas 20 minuta dnevno deli od izvajanog tela

ŽELITE DA POKUŠATE?

Pogledajte snažni dvadesetominutni trening. Broj ponavljanja je proizvoljan, a preporučuje se da jednu vežbu izvodite 30 sekundi, zatim odmorite 15 sekundi, a onda da krenete na drugu vežbu. Kada odradite petu vežbu, odmorite 30 sekundi.

Pročitajte i  3 genijalna načina za korišćenje medicinke
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *