Čučnjevi za masu: 15 minuta dnevno za mišićavo telo - Men`s Health

Čučnjevi za masu: 15 minuta dnevno za mišićavo telo

Pružićemo vam malu pomoć kod tradicionalnih čučnjeva. Možete da radite koliko god želite serija sa po 6 ponavljanja u vremenu od 15 minuta. To je sve.

Proverite šta je korisnije – čučanj ili leg press.

Koliko teško može biti?

SAVETI ZA VEŽBANJE

Izaberite težinu kojom će te moći uraditi 12 ponavljanja.

Pročitajte: Otežano ustajanje iz čučnja

Neopohodno je da ostvarite pun opseg pokreta. Ako imate neke poteškoće pri izvođenju vežbe, pitajte stručno lice da vam pomogne u ispravljanju radi pri vežbi. Zapamtite, cilj je šest ponavljanja po seriji i da ostvarite što više serija u zadatom vremenu, zato se pametno odmarajte.

15 SE ISPLATI

Čučnjevi ne samo da treniraju noge, oni su i najbolja vežba za abdomen. Imaće uticaj i na masu u gornjem delu tela i daće vam izuzetan kardiovaskularni trening. Iako traje samo 15 minuta, ova vežba može vam pomoći da pomerite granicu sopstvene izdržljivosti.

Probajte i: Do mišićavih nogu bez čučnjeva

Pročitajte i  Moćan 8×4 trening koji prži kalorije!
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *