Dve najbolje vežbe za bicepse i trbušnjake - Men`s Health

Dve najbolje vežbe za bicepse i trbušnjake

Otkrijte da li možete da uradite ove tri vežbe za manje od 4 minuta

Biceps i trbušnjaci su dve grupe mišića na koje mi muškarci najviše obraćamo pažnju, a dobra vest je da sada možemo da ih dovedemo do perfekcije uz pomoć sledećeg fitness izazova.

Ovo je vežba za najčvršće trbušnjake ikada

Izazov se sastoji od pregiba bicepsa i trbušnjaka, koji iziskuju istovremeno podizanje ruku i nogu. Vežbe nisu komplikovane, ali morate da uradite mnogo ponavljanja i da ih izvedete savršeno.

“Kada izvodite vežbu u striktnoj, perfektnoj formi, forsirate sve mišiće na pravi način. Gravitacija ne može da vam pomogne da blefirate, pa povećavate svoje rezultate”, ističe Tod Durkin, autor The Impact Body Plan na Men’s health.com.

Da li ste spremni za izazov?

Zgrabite par bučica od 10 kg. Uradite 25 biceps pregiba.

Pročitajte i Ubedljivo najbolji trening za bildovanje mišića

Nakon ove vežbe, bez odmaranja, ostavite bučice po strani i izvedite 25 trbušnjaka, sa istovremenim podizanjem ruku i nogu sa tla.

Upravo ste uradili prvu rundu.

Da biste izveli celokupni izazov, bitno je da uradite 3 runde ove dve vežbe što brže možete. Ako vaša forma posustaje, pauzirajte i napravite mali predah. Nastavite tamo gde ste stali, ali morate da se držite sata sve vreme.

Pročitajte Tri koraka do snage i izdržljivosti

Durkin je završio ceo izazov za 4 minuta i 19 sekundi. Da li ste spremni da ga pobedite?

Pročitajte i  3 odlične vežbe za trening s vrećama
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *