Podignite svoju fizičku spremnost na viši nivo: Uz ovih 5 vežbi - Men`s Health

Podignite svoju fizičku spremnost na viši nivo: Uz ovih 5 vežbi

Bilo da ste među onima koji su imali kondiciju, koju bi sada želeli da povrate ili ste na početku sa odlukom da budete zdraviji i fizički spremniji – ne morate da čekate da prođu meseci i nedelje da biste primetili napredak.

Ovo su vežbe koje će vam pomoći da brzo uđete u formu:

1. HIIT

Poslednjih godina HIIT treninzi su sve popularniji. Kratke, intenzivne vežbe, sa kratkim pauzama za odmor – nisu samo dobre za ubijanje kalorija, već i za poboljšanje izdržljivosti – kombinovanjem aerobnih i anaerobnih sistema.

2. DIZANJE TEŽINA

Dizanjem ćete najbolje nabaciti mišićnu masu, ali ako periode odmora skratite na 30 sekundi, i fokusirate se na vežbe za jednu mišićnu grupu, za koju radite u superserijama – unapredićete svoju fizičku spremnost. Ako vam pauza nije potrebna – ne pravite je. Poenta je da izađete mokri i ostanete bez daha. Ako se borite i teško vam je da dižete težine u kontinuitetu, probajte varijantu vežbi sa sopstvenom kilažom, kao što je, na primer, sklek.

Eksplozivni trening “Insanity”: Zbog čega ovo nije kućni trening za svakog?

3. STEPENICE

Koliko stepenika ste danas morali da pređete? Jeste li osetili kako vam lupa srce kada ste stigli do vrha? Probajte da iskoristite stepenice za trčanje u odvojenim periodima. Ovo će vam popraviti kondiciju. Što više puta ponovite hod uz i niz stepenice, to ćete brže dobiti rezultate.

4. BICIKL

Vožnja bicikla – posebna prednost je što i nakon povrede, ovo je najbezbedniji način da se postepeno vratite u formu. Vožnja bicikla je nežna prema vašim mišićima i zglobovima. Ne potcenjujte efekte vožnje bicikla – ako vozite na duže staze ili u intervalima, brzo ćete doći do željene kondicije.

Pročitajte i  Koliko vežbanja je potrebno da biste sagoreli parče pice, pivo, čokoladni kolač...?

5. SPRINT

Ako vam je džoging dosadan i spor, probajte sa sprintom – bilo da trčite u prirodi ili na traci. Probajte sa 20 sekundi trčanja bzim tempom, pa 10 sekundi maksimalne brzine – a ovo sve ponovite 5 puta. Prednosti sprinta su te što je kompletan trening. Kratki intervali jakih intenziteta i kratki intervali slabijih, na smenu, dovešće rad vašeg srca u režikm postizanja bolje kondicije.

Foto: Shutterstock

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *