7 vežbi (sa sopstvenom kilažom) kojima ćete pojačati svoj kućni trening - Men`s Health

7 vežbi (sa sopstvenom kilažom) kojima ćete pojačati svoj kućni trening

Ako se nađete zaglavljeni da sedite kod kuće, dok čekate na aerodromu ili bilo gde – trebalo bi da imate ideju kako da to vreme iskoristite za neke produktivne pokrete, osim džogiranja u mestu.

Iako na prvi pogled deluju previše jednostavno, vežbe sa sopstvenom kilažom će vas preznojiti i nateraće vas da ustanete i razmrdate se. Važno je da kod ovih vežbi imate strategiju – odnosno da ne radite sklekove po principu “dok ne ostanem bez daha”.

Kada nema pri ruci opremu, trener, Čarli Atkins, koristi vežbe sa sopstvenom kilažom kako bi održala svoju rutinu. “Često me pitaju koje vežbe sa sopstvenom težinom su meni omiljene, kao i koje vežbe mogu da se rade bilo gde – zbog toga sam sastavila listu, koja daje odgovor na ova pitanja”, rekla je ona, za Men’s Health.

Započnite svoj trening sa po 10 ponavljanja svake vežbe, pa postepeno povećavajte broj ponavljanja.

Čučanj

Sklek

Podizanje kukova sa osloncem na jednoj nozi

Polu-podizanje

Planinsko penjanje

Obrnuto povlačenje

Plank

Pogledajte svaku vežbu u Instagram videu:

Za početak, uradite svaku vežbu po tri puta – za trening celog tela. Ili se fokusirajte na tačno određene mišićne grupe. Želite da ojačate donje delove tela i jezgro? Probajte sa čučnjevima, podizanjem kukova sa jednom opruženom nogom, polu-podizanjem i plankom. Ili – promenite stil odmora – umesto da pravite pauze prelazite sa vežbi za gornji, na vežbe za donji deo tela, naizmenično. Time ćete izgraditi intenzivniju rutinu vežbanja sa sosptvenom kilažom.

Pročitajte i  Žestoke završnice koje uništavaju i poslednji gram sala!

Za šta god da se odlučite – ne potcenjujte značaj vežbi sa sopstvenom težinom, to što nemate opremu, ne bi trebalo da znači da se manje trudite oko izvođenja pokreta.

Foto: Shutterstock

Izvor: Men’s Health

 

 

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *