Supermen sklek: Vežba kojom ćete izvajati celo telo - Men`s Health

Supermen sklek: Vežba kojom ćete izvajati celo telo

Stari dobri sklek je deo skoro svakog programa treninga. Sklekom pumpate grudi i ruke, gradite jezgro i najbolje je što možete da ih radite gde god želite.

Pročitajte i Trening za telo superheroja

Međutim, naizgled jednostavna varijanta ove vežbe može da stimuliše rast novih mišića i da poveća efekte treninga.

Vežbu započnete u poziciji za sklek, a potom se spustite na pod, grudima dodirujući pod, a noge i ruke držite u lebdećem položaju nekoliko centimetara iznad tla. Ovaj  stav predstavlja poziciju u vežbi Supermena.

Nakon što se u ovoj poziciji zadržite nekoliko sekundi, podignite se gore u osnovnu poziciju za sklek.

Otkrijte i Kako pravilno izvesti vežbu “Supermen”

„Ovako pogađate mišiće donjih i gornjih leđa, gluteusa i zadnju ložu, čak više od standardne verzije vežbe.”, kaže Dejvid Džek, kreator Men’s Health 60 day Transformation.

„Ovom vežbom morate da regrutujete više mišića kako biste podigli telo gore.“, kaže Džek.

Ova kombinacija čini vežbu Supermen skleka ozbiljnim i teškim načinom da izgradite mišiće celog tela od glave to pete.

Saznajte i Iz plenka u sklek

Pročitajte i  Izravnajte stomak
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *