Vežba za najčvršće trbušnjake ikada - Men`s Health

Vežba za najčvršće trbušnjake ikada

Ako želite da isklešete trbušnjake, a klasični plenk vam je dosadio, onda je pravo vreme da u trening za abdominalne mišiće uvrstite i vežbu lateralni kraul (bočno puzanje).

Pročitajte i 4 vežbe za isklesane trbušnjake

„Ovo je zapravo plenk, koji se pomera u stranu“, kaže Sam Staufer, trener Men’s Health Thrive-a. 

Postavite se u poziciju skleka, a onda istovremeno desnom nogom i levom rukom se pomerite bočno, a potom istovremeno pomerite levu nogu i desnu ruku tako da dospete ponovo u poziciju za sklek.

Na ovaj način možete naizmenično da se krećete u levu i desnu stranu.

Kako biste sebi otežali izvođenje vežbe i učinili ga efikasnijim, svaki put kada se nađete u poziciji skleka, uradite sklek, pa nastavite sa lateralnim kraulom.

Saznajte i Isecite vaše trbušnjake uz pomoć ove tri vežbe

„Istovremeno podizanje noge i ruke sa poda izaziva nestabilnost, koja tera vaše trbušnjake da se bore i zadrže vaše telo u pravoj liniji od glave do pete“, kaže Staufer.

Pre vežbanja, ovu vežbu radite samo nekoliko metara u jednu i drugu stranu kako biste probudili uspavane trbušnjake, a onda vežbu izvodite od 30 do 60 sekundi bez prestanka kako biste brže i jače sagoreli masne naslage i izgradili impresivne trbušnjake.

Otkrijte Kako da uradite više za vaše jezgro

I imajte na umu jednu veoma bitnu stvar: vežba daje željene rezultate samo ako je radite ispravno! 

Pročitajte i  Najbolje lekcije personalnih trenera
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *