3 ubistvene vežbe za mišiće ruku - Men`s Health

3 ubistvene vežbe za mišiće ruku

Pročitajte i 7 pregiba za veći biceps

TRX BICEPS PREGIB
3 serije, 10 ponavljanja

Sve što vam treba je trx traka i želja da imate veće bicepse. Nalazite se u poziciji od 45 stepeni u odnosu na zid i izvodite biceps pregib. Što su stopala bliža zidu, to je ova vežba teža, ali i delotvornija.

Potpuno raširite vaše ruke, a onda neka pesnice dosegnu vaše uši.

Pročitajte i 3 koraka do snage i izdržljivosti

TRICEPS EKSTENZIJA BUČICAMA
3 serije, 10 ponavljanja

Zgrabite dve bučice i lezite na kosu klupu sa podignitim nogama, kako biste stabilizovali svoja leđa. Pustite glavu da vam visi sa ivice klupe i raširite ruke.

Sada polako savijajte ruke do laktova.

Pročitajte i Trening za veće ruke

POTISAK S RAMENA KETLBELOM
3 serije, 10 ponavljanja

Uzmite ketlbel i držite ga u jednoj ruci, koja je savijena u laktu. Ketlbel se nalazi u visini glave.

Podižite ketlbel naviše dok ne ispravite celu ruku, a potom se vratite u početni položaj. Vodite računa da rame ne dodiruje obraz.

Pročitajte i Dve vežbe za ketlbelom koje svako mora da usavrši

Pogledajte video

Pročitajte i  Serije vežbi za snagu poput MMA zvezda
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *