8 razloga da češće vozite bicikl - Men`s Health

8 razloga da češće vozite bicikl

SMANJUJE RIZIK OD SRČANIH OBOLJENJA

Osim toga što ćete vrlo brzo dostići željenu formu uz vožnju bicikla, biciklizam vam može pomoći da očuvate svoje zdravlje.

Otkrijte “pametni” bicikl

Fizička aktivnost poput vožnje bicikla smanjuje rizik od kardiovaskularnih bolesti za čak 50 procenata, ali pomaže i pri smanjenju rizika oboljevanja od dijabetesa, tumora i visokog krvnog pritiska. 

BICIKL vs. ŠETNJA

Vožnja biciklom je jedan od najboljih načina da provedete i iskoristiti lepo poslepodne. Interesantno je da laganom vožnjom bicikla u jednom satu potrošićete oko 280 kalorija, dok ćete laganom šetnjom potrošiti 100 kalorija manje.

Otkrijte još tri razloga zašto bi trebalo da vozite bicikl

TRČANjE ILI VOŽNjA BICIKLA

Bicikliranje je mnogo bolje za vaše noge, kolena, zglobove i stopala. Vožnjom bicikla više smanjujete rizik od srčanog udara nego džogingom.

Pročitajte i Bickl vs. Trčanje

Ljudi koji voze bicikl 30 minuta na dan, pet puta nedeljno, dvostruko manje oboljevaju od onih koji se ne bave nikakvom aktivnošću.

NAJBOLjE PREVOZNO SREDSTVO

Svakodnevni odlazak na posao i gužve u saobraćaju, jedan su od najstresnijih trenutaka u danu. Istraživanja su pokazala da su ljudi koji na posao odlaze biciklom pod manjim stresom i da se osećaju mnogo bolje.

Pročitajte i Požurite na bicikl

POBOLjŠAVA IZGLED VAŠE KOŽE

Istraživači na Stenfordu došli su do rezultata kako bicikliranje pomaže pri očuvanju mladalačkog izgleda i štiti kožu od štetnog uticaja UV zraka, jer se vežbanjem kiseonik efektinije dovodi do neurona, dok se toksini brže izlučuju iz tela.

BOLjI SAN

Ako imate problema sa spavanjem, možda biste svoj problem mogli da rešite pomoću bicikle. Istraživači sa Stenforda su ljudima koji su patili od nesanice preporučili vožnju biciklom 20 do 30 minuta na dan. Rezultat je bio neverovatan, a vreme, koje je potrebno ljudima da bi se lakše uspavali, smanjilo se za pola.

Pročitajte i  Sprintom do većih mišića!

Pročitajte i Idi, idi nesanice: Istine i laži o insomniji

USPORAVA STARENjE

Istraživanje na King’s College London, koje je sprovedeno na blizancima pokazalo je da su oni koji su se bavili nekom aktivnošću ili vozili biciklu 45 minuta, tri puta u toku nedelje, delovali devet godina mlađe od svog brata blizanca.

Nakon aktivnosti kao što je vožnja biciklom, telo je osnaženo i lakše se brani od bolesti i sličnih pretnji.

Otkritje kako starenje utiče na muškarce, a kako na žene (VIDEO)

PODIŽE RASPOLOŽENjE

Vožnja biciklom podiže raspoloženje i nivo energije, pa je krajnje vreme da ovogodišnje proleće započnete vožnjom bicikle. 

Izvor: 24sata.hr

 

 

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *