Igre gladi: Vežbaj kao Lijam Hemsvort - Men`s Health

Igre gladi: Vežbaj kao Lijam Hemsvort

Tokom priprema za film Igre gladi, Hemsvort je trenirao s bivšim pripadnikom američkih foka Loganom Hudom.

Otkrijte Kako je Kris Prat posta Star Lord?

Radio je 10 ponavljanja svakog kola, zatim devet, osam i tako do 1.

Da li smo spomenuli da je vežbe radio što je brže moguće?

Eksplozivno, eksplozivno, eksplozivno!

Predstavljamo vam njegov program treninga, ali nemojte da se čuditi ako vaše ruke na početku budu otkazivale poslušnost. Nakon bolnog početka, sigurni smo da rezultati neće izostati.

ZAGREVANJE

10 minuta veslanja

Saznajte kojih 9 vežbi su ubedljivo najbolje za zagrevanje

VEŽBA 1

Benč pres

Lezite na klupu sa rukama skoro u širini ramena. Tokom svakog ponavljanja šipka mora da dodirne vaše grudi.

VEŽBA 2

Saznajte i Arnoldov potisak i trening za ramena

Potisak iznad glave

Stanite pravo sa šipkom u visini ramena, zatim je podignite iznad glave i vratite u početni položaj.

VEŽBA 3

Letenje bučicama

Pročitajte i Ultimativni trening za početnike

Lezite na klupu držeći po jedan teg u svakoj ruci, dlanovima okrenutim jedan prema drugom. Sa blago savijenim laktovima, spustite ih sa strane, a onda ih vratite gore iznad glave.

VEŽBA 4

Pullover bučicom na ravnoj klupi

Lezite na klupu sa jednim teškim tegom iznad glave. Obema rukama prenesite teg iza glave, a potom ga vratite u početnu poziciju.

VEŽBA 5

Propadanje

Saznajte koja je razlika između propadanja za grudi i triceps

Uhvatite se za šipke za propadanje, a potom se spuštajte dok vam nadlaktice ne budu u paraleli sa podom. Vratite se u početnu poziciju.

Pročitajte i  Rekord u plenku: Upoznajte čoveka koji je izdržao 4 i po sata
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *