Vežbajte pod vodom: Program ubrzanog sagorevanja - Men`s Health

Vežbajte pod vodom: Program ubrzanog sagorevanja

Sagorevajte masti pod vodom ovom vežbom.

Ovaj 45-minutni program dizajniran je za sagorevanje masti i vraćanje u formu. Ako ovu vežbu izvodite tri puta nedeljno istopićete suvišne masti, a da toga niste ni svesni.

Možete očekivati da sagorite oko 10 kilograma za šest nedelja. I što ste bolji plivač, to više vremena možete da provedete plivajući u bazenu i da izgubite više kalorija.

ZAGREVANJE

Počnite polako, sa po 10 minuta plivanja na leđima ili licem okrenuti prema dole. Na svaka dva i po minuta odmarajte po 30 sekundi.

SAGOREVANJE MASTI

Plivajte pet serija od po 90 sekundi okrenuti licem prema dole. Između svake serije odmorite 30 sekundi. Već ćete početi da osećate kako se lako sagorevaju ona tri piva od sinoć.

7 razloga zašto je plivanje kralj svih vežbi

BODIBILDING PIRAMIDA

Plivajte dva minuta laganim tempom na leđima, a zatim odmorite 30 sekundi. Potom nastavite da plivate dva minuta, licem okrenutim na dole, srednjim tempom i odmarajte 30 sekundi. Zatim brzo plivajte dva minuta i napravite pauzu od 30 sekundi. Kad sve ovo završite, krenite sve isto, sistemom obrnute piramide. Teško je, ali ne kao kada su Egipćani nosili prave piramide.

HLAĐENJE

Lagano plivajte 10 minuta na leđima ili licem okrenutim prema dole. Odmarajte 30 sekundi, svake dve i po minute.

IZGRADNJA MIŠIĆA

Plivanje deluje na mišiće koje su potrebni u većini drugih sportova. Ne samo da pruža dobre vežbe za ruke i noge, već i za trup, što je neophodno za dobro držanje.

Foto: Shutterstock

Izvor: Men’s Health

 

Pročitajte i  10 saveta za najlakše mršavljenje ikada
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *