Jaki kao Sizif: Vežba za kvadricepse kao stene i izvajan torzo - Men`s Health

Jaki kao Sizif: Vežba za kvadricepse kao stene i izvajan torzo

Dan u teretani kada radite noge, posebno ako vam je cilj bildovanje mišića, veoma često zna da izgleda kao da sami sebe kažnjavate. Neka vaša inspiracija bude Sizif, kog je Zevs kaznio da večno gura ogroman kamen uz planinu sve do vrha. Ova vežba naterala bi kvadricepse da postanu zveri među mišićima, a za kratko vreme biste imali mega-jake butine.

Ako vam je dosadilo da radite vežbe sa šipkom, svakako nećete poboljšati efekat upotrebom bučica. Najbrži način da dođete do vidljivih rezultata je da primenjujete antigravitacione vežbe koje izoluju mišiće. Vaše noge će biti spremne za bilo koji izazov – ako vam je potreban dokaz, pogledajte Grke. Razlog zbog kog ponosno ukazuju na svoja izvajana tela je zbog toga što ove vežbe efikasno zatežu stabilizatore torzoa – mišiće trbuha. Isprobajte narednu  vežbu, u tri koraka:

1. Pripremite se

Sa obe noge razmaknute u visini ramena, poduprite pete na dva diska.

2. Naslonite se unazad

Zategnite kvadricepse kako biste se dobro izbalansirali, istovremeno naginjući telo unazad i formirajući ravnu liniju od vrata do kolena. Razmislite o načinu na koji Neo izbegava metke u Matriksu.

20 paklenih minuta za isklesani torzo

3. Zadržite

Kada osetite peckanje, polako se vratite u početni položaj, ispravljajući leđa. Ne zloupotrebljavajte stepen nagiba, kako ne biste povredili leđa.

Na kraju, ponovite. Onoliko puta koliko možete bez da naštetite tehnici. Ako vam je previše lako, nemojte biti kukavica, dodajte težak disk i držite ga blizu grudi.

Foto: Shutterstock

Izvor: Men’s Health

Pročitajte i  Mišićna pravila
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *