Program "300": Fenomenalan trening za celo telo - Men`s Health

Program “300”: Fenomenalan trening za celo telo

ŠTA JE PROGRAM “300”?

Losanđeleski trener Endi Mekdermot nazvao je ovako ovaj plan jer se sastoji od 100 zgibova, 100 čučnjeva i 100 sklekova.

Jednostavno? Da.

Lako? Ne.

Nikako.

Saznajte kako da izgradite pločice bez tegova.

“Obožavam ovaj program jer je odličan test spremnosti čitavog tela”, objašnjava Mekdermot.

ZAŠTO TREBA DA IZABERETE NJEGA?

Program “300” je pravi izazov za ljude koji su na različitim nivoima. On se lako prilagođava potrebama pojedinca.

Početnici tako mogu da uspore ili da rade s asistentom, dok nešto iskusniji vežbači mogu da izvode ponavljanja bržim tempom, pa čak i više serije.

Pročitajte i: Potisak iznad glave – šipka ili bučice?

PROGRAM

  • ZGIBOVI

100 ponavljanja

  • BIRD DOG

Ova vežba nam je svima poznata iako na prvi pogled ne biste to rekli.

Postavite se u položaj za sklek, s tim što su čitave potkolenice spuštene na pod. Zatim podignite jednu ruku i nogu sa suprotne strane (na primer, levu ruku i desnu nogu) i ostanite u tom položaju do otkaza.

Saznajte i kako da vratite energiju posle treninga.

  • ČUČNjEVI

100 ponavljanja

  • BIRD DOG

do otkaza

Znate li zašto treba da radimo čučnjeve?

  • SKLEKOVI

100 ponavljanja

  • BIRD DOG

do otkaza 

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *