"Pereca istezanje": Jedna vežba za istezanje čitavog tela - Men`s Health

“Pereca istezanje”: Jedna vežba za istezanje čitavog tela

Kada dođe vreme za istezanje, većina momaka želi da se to što pre završi. Za nestrpljive momke u teretani, ova vežba mobilnosti celog tela pripremiće vas da radite efikasnije.

Vežba,“Pereca istezanje”, ima za cilj mobilizaciju vašeg torakalnog dela kičmenog stuba i istezanje bočnih fleksora (mišića pregibača).

Kako se izvodi?

Da biste izveli Pereca istezanje krenite sa poda. Lezite na jednu stranu, opružajući ruku i nogu, koje se nalaze do poda ravno. Drugu nogu savijte  u kolenu nad drugom pod uglom od 90 stepeni i naslonite je na zemlju dok drugom rukom pokušavate da kobajagi dohvatite nešto što se nalazi iza vas. Savijeno koleno stegnite rukom koja se nalazi na podu, laganogurajući koleno prema podu. Savijte donju nogu i zgrabite stopalo gornjom rukom, povlačeći petu prema zadnjici. Na kraju, oslobodite napetost u vratu i pustite glavu da se opusti.

Dok držite Pereca položaj, fokusirajte se na pritiskanje kolena noge koja se nalazi odozgo ka podu, na povlačenje druge noge prema zadnjem delu, i na kraju povlačenje gornje lopatice prema tlu dok se lagano okrećete da biste pogledali prema gore.

Držite telo istegnuto u ovom položaju, na svakoj strani po 40 sekundi. Ako se  borite da ostanete u položaju, i to je u redu – istežite se u položaju koji ste uspeli da napravite.

Foto: Shutterstock

Izvor: Men’s Health

Pročitajte i  Vežbaj kao Džejms Bond: Udarnički trening za formu tajnog agenta
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *