Brzo i efikasno: 6 načina da sagorite 100 kalorija - Men`s Health

Brzo i efikasno: 6 načina da sagorite 100 kalorija

Možda mislite da je sagoreti “samo” 100 kalorija krajnje beznačajno za vašu liniju, ali ako svakog dana istopite ovoliko kalorija, za mesec dana će rezultati biti vidljivi.

PENjANjE UZ STEPENICE

U proseku, 15 minuta trčanja uz stepenice može da sagori oko 140 kalorija. Umesto što koristite lift, popnite se do stana ili posla stepenicama.

Otkrijte koje su najbolje vežbe na otvorenom

Možete i da uključite tajmer na 15 minuta i da šetate gore dole stepenicama dok alarm ne zazvoni.

UMESTO ŠETNjE TRČANjE

Pet do sedam minuta trčanja sagori i više od 100 kalorija. Trčanjem na pokretnoj traci će vam trebati duplo više vremena da sagorite ovu količinu, tako da je trčanje na otvorenom mnogo bolja, a i lepša varijanta.

Ovo su najveće (ne) istine o trčanju

POSLOVI U DVORIŠTU

Ovo je možda jedan od poslova koje nećete želeti da preskočite. Čupanje korova, grabuljanje lišća ili kopanje manje od 10 minuta mogu da vas dobro preznoje i sagore 100 kalorija.

Veoma je bitno da se ne krećete sporo, već da budete nemilosrdni i brzi.

CALLISTHENIC KARDIO TRENING

Ovaj način treniranja podrazumeva da se svaka vežba radi određeno vreme. Jedna runda vežbi će sagoreti preko 100 kalorija, a između svake vežbe se odmarajte 20 sekundi.

Saznajte i Ultimativni trening za početnike

  • Čučanj (bez tegova) – 1 minut
  • Iskorak – 1 minut
  • Jumping Jack – 1 minut
  • Legionar (Burpee) – 1 minut
  • Sklekovi – 1 minut

Probajte i Sklekovi: Nemilosrdan izazov za masivne grudi

PLIVANjE

Dvanaest minuta plivanja može da sagori i više od 100 kalorija. Plivanje angažuje i jača mišiće celog tela, a predstavlja i sjajnu kardio vežbu.

Otkrijte i Šta da radite kada vas uhvati grč u toku plivanja

USISAVANJE

Pročitajte i  Gubite salo i nakon treninga

Trideset minuta usisavanja ima dvostruku korist: sagoreva 100 kalorija, a vaša kuća je čista i sređena.

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *