3 udarne vežbe urbanog crossfita - Men`s Health

3 udarne vežbe urbanog crossfita

On savetuje da u svoj trening uvrstite:

BURPEE

Početna pozicija je stojeći stav. Iz ovog stava se spuštate u čučanj, a potom u poziciju skleka. Uradite sklek i onda se vratite u poziciju čučnja i skočite.

Otkrijte Brutalni crossfit trening

Ako vam je ova vežba prelaka, kombinujte je sa drugim vežbama, poput skokova na kutiju.

PENJANJE STEPENICAMA

Potrebno je samo da pronađete neke stepenice i da neprestano trčite uz i niz njih. Kada se zasitite trčanja, pokušajte da se penjete uz stepenice kao medved, odnosno i rukama i nogama. Nezgodna pozicija otežava vežbu, ali osigurava bolje rezultate. Takođe možete da probate da skačete sa obe noge sa stepenika na stepenik.

Ovo je mali trik za brže i efikasnije trčanje

Ponavljajte ovu vežbu 20 sekundi, a potom napravite pauzu od 10 sekudi. Sveukupno trajanje vežbe bi trebalo da bude 4 minuta.

PENJANJE UZ ZID

Stanite uz neki niži zid, skočite i izdignite se angažujući bicepse i tricepse i ispravljajući celo telo.

Ovo su 5 vežbi za džinovske lat mišiće

Za veći izazov pokušajte da nosite prsluk ili kaiš sa tegićima.

Pročitajte i  Vežbe koje uvek treba da radite bosi

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *