Ovo su najimpresivnije transformacije u holivudskim filmovima - Men`s Health

Ovo su najimpresivnije transformacije u holivudskim filmovima

LUK EVANS DRACULA UNTOLD

Za potrebe ovog filma, Evans je morao da dostigne formu ratnika  – da ne bude previše glomazan i masivan kako bi mogao da izvodi razne vratolomije, ali da bude dovoljno krupan da izgleda impozantno.

Njegovi treninzi su se sastojali od mnogo kardio treninga i super serija. Treninzi su morali da budu brzi i efikasni, kako bi Evans zadržao formu i nakon dvanaestočasovnih dana na filmskom setu.

Pročitajte i: Iskopirajte njegov stil: Luk Evans

Deo pripreme za ulogu je predstavljala i super stroga dijeta, bez šećera, hleba, kremastih poslastica. Njegova ishrana se bazirala na organskoj hrani i puno proteina. Čak su i proteinski šejkovi bili dijetalni. Evans je takođe uzimao suplemente, koji uključuju omega 3 masti, sokove od povrća, aminokiseline i pio je velike količine vode.

KRIS PRAT GUARDIANS OF THE GALAXY

Prat i njegov trener Duffy Gaver su sa pripremama za film počeli šest meseci pre snimanja scena. Za ovu ulogu morao je da izgubi oko 27 kg dodajući mišićnu masu.

Pročitajte i: Kako je Kris Prat postao Star Lord?

Njegovi treninzi su sa sastojali od dizanja tegova 4 ili 5 puta nedeljno po sat vremena. Na početku se fokusirao na klasične bodibilding serije povećavanjem težine i ciljanje na specifične grupe mišića različitim danima. Kasnije je počeo da kombinuje cirkularne treninge sa P90 treninzima koji su mu pomogli da smršta. U kardio treninge je ubacio planinski biciklizam, plivanje, trčanje i kikboks.

Pratova ishrana je uključivala smanjen unos ugljenih hidrata i više proteina kako bi obezbedio gubljenje masti i nabacivanje mišića.

 

TOM HARDI WARRIOR

Hardi je morao da smrša, a da zadrži mišiće i da izgleda kao borac, a ne samo kao neko ko boravi u teretani četiri dana u nedelji.

„On je smatrao da treba da sluša signale koje mu šalje telo i da je bolje da uradi po 10 sklekova svakog sata nego 100 odjednom. Ako dovoljno često vežbate, vaše telo se prilagođava zadatku.“, rekao je trener Toma Hardija, Pol Munore.

Pročitajte i: Bejnov trening

Njegova ishrana se bazirala na povrću i proteinima i unosu 3500 kalorija dnevno.

KRISTIJAN BEJL THE MACHINIST I THE DARK NIGHT

Za ulogu anoreksičnog lika, koji boluje od anoreksije u filmu The Machinist, Kristijan Bejl je morao da smrša sa 82 kg na neverovatnih 53 kg. A onda je za ulogu Betmena morao da se ugoji i dostigne 98 kg čiste mišićne mase.

Pročitajte i  Rokov trening za leđa

Da bi ojačao nakon naglog mršavljenja, Bejl je morao da pokrene metabolizam. Trenirao je veoma naporno sa intenzivnim teškim tegovima, radio cirkularne pilometrijske treninge i treninge otpora. Takođe je trenirao borilačke veštine, kao i vežbe iskoraka i čučnjeva.

Pročitajte i: 3 taktike i 3 vežbe koje će vam pomoći da nabacite masu

Kada je mršavio, Bejl se bukvalno izgladnjivao i jedeo je samo konzervu tune i jabuke na dan.

RAJAN REJNOLD VAN WILDER, BLADE TRINITY

Rajan Rejnolds je takođe morao da za kratko vreme pređe put od mršavog fakultetlije u filmu Van Wilder do razvijenog lika u Blade Trinity, a danas je jedan od najzgodnijih muškaraca u Holivudu.

Pročitajte i: Trening Rajana Rejnoldsa

Nije imao rutinske trenine. Nekada se više fokusirao na kardio treninge, a nekada na dizanje tegova.

Pošto je prirodno veoma mršav, morao je da nabilduje mišiće, pa je unosio najmanje 4000 kalorija dnevno, uključujući i ugljene hidrate. Kada je zadobio mišićnu masu, smanjio je unos kalorija, povećao proteine i smanjio ugljene hidrate.

  

DŽERARD BATLER 300

Ovo je bez sumnje jedna od najmoćnijih transformacija, za koju je Batler morao da trenira intenzivno četiri meseca kako bi isklesao figuru slavnog spartanskog ratnika.

Pročitajte i: 300: uspon fitnesa

Trening glavnog junaka filma 300: 25 zgibova, 50 mrtvih dizanja sa težinom od 60 kg, 50 sklekova, 50 skokova na kutiju od 60 cm visine, 50 “brisača podova”, 50 nabačaja i izbačaja sa ketlbelom i ponovo 25 zgibova.

Njegova ishrana je podrazumevala velike i česte obroke bogate proteinima i ugljenim hidratima.

KRIS KEMSWORT TOR

Kris nikako nije mogao da bude krupan kao pravi Tor, budući da je reč o strip junaku, ali se približio ovoj formi koliko je to moguće.

Pročitajte i: Ovo su najbolje scene treninga u filmovima

Intenzivni treninzi ketlbelom su postali deo Krisove svakodnevice tokom priprema za ovu ulogu. Većina njegovih treninga je bilo usmereno na kardio treninge i boks sa elementima dizanja tegova.

Njegova ishrana je uključivala velike količine proteina i neograničene količine pilećih prsa, bifteka, ribe, povrća i smeđeg pirinča.

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *