8 grešaka koje bi trebalo da izbegnete ako želite da izgradite mišiće posle 40. - Men`s Health

8 grešaka koje bi trebalo da izbegnete ako želite da izgradite mišiće posle 40.

Nažalost, sticanje mišićne mase je nakon 40. godine znatno teže. Kako se godine povećavaju tako je sve prisutnije gubljenje mišićne mase. Ako vam je u interesu da održite snažne i izvajane mišiće, to će vas godinama koštati više.

Izdvojili smo 8 grešaka koje vas mogu dodatno udaljiti od vašeg cilja, a čijim izbegavanjem bi vam put do jakih mišića bio lakši i bliži:

  1. Ne „preskačite“  zagrevanje – U 20. godini se preporučuje zagrevanje. Od 40. to je obavezno. Ideal je da se vaše telo znoji pre nego što počnete sa treninzima. Međutim, nije poželjno preterivati sa kardiom. To je samo priprema tela za trening.
  2.  Snaga inteligencije – Tehnika, kvalitetnije vežbanje i sporije izvođenje vežbi – ovo su nova pravila posle 40 godina. Zaboravite na ideju podizanja velikih težina. Tajna je u usavršavanju pokreta.
  3. Veza uma i mišića – Više nego ikad usredsredite se na vežbe i osetite razvoj mišića od početka do kraja sa svakim ponavljanjem.
  4. Lakša težina i više ponavljanja Ponavljamo: Zaboravite na ideju vežbanja sa puno kilograma. Oslonite se na više metaboličkih treninga, to jest na lakša opterećenja i više ponavljanja. Manje je bolno i ubrzava oporavak preko noći.
  5. Zapamtite: niste sportista! Čak i ako mislite da jeste, niste. Zaboravite na takmičenje sa drugima i uživajte u svojim vežbama. Postavite lične ciljeve i nastojte da ih postignete rutinama prilagođenim vašim ciljevima. I promenite vežbe.
  6. Ne zanemarujte nijedan mišić – Budući da već imate čvrst temelj, možete više vremena posvetiti podlakticama, torzu.
  7. Promenite način na koji radite kardio – Trčanje na trkačkoj stazi ili veslanje pripada (vašoj) prošlosti. Za svoj “novi” kardio, odaberite bočne konopce ili burpije. Oni su bolji ‘prijatelji’ za vaše zglobove. I znojićete se isto – ili čak i više – nego ranije.
  8. Vodite računa o svojoj ishrani. Više nego ikad – Od 40. godine dobra ishrana je od suštinskog značaja. Jedite više proteina nego ikad ranije i pazite na svoje ćudljivosti u kuhinji.

10 sekundi ove vežbe može da vam produži život

Foto: Shutterstock

Pročitajte i  11 najboljih proteinskih užina za građenje ogromnih mišića

Izvor: Men’s Health

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *