Silvester Stalone: Udarnički trening za ruke - Men`s Health

Silvester Stalone: Udarnički trening za ruke

Silvester Stalone je za potrebe najnovijeg filma Expendables imao je isrcpljujući ritam treniranja kako bi čak i u 60-im godinama izgledao fenomenalno i moćno.

„Ovog puta sam se fokusirao na varijacije u vežbanju i trenirao sam tri puta nedeljno, 90 minuta po sesiji. Osećam se zaista dobro i mnogo snažnije nego ikada ranije.“, izjavio je Stalone.

Pročitajte i: Kako je Kris Evans isklesao ruke za ulogu Kapetana Amerike

PROGRAM TRENINGA ZA RUKE

Fenomenalan program treninga za ruke uključuje cirkularne vežbe, koje mogu da budu veoma teške, jer se izvode jedna za drugom, a ovaj udarnički krug se ponavlja 3, 4 puta. Na ovaj način ubrzavate cirkulaciju i dotok krvi u mišiće ruku.

VUČENJE NA LAT MAŠINI OBRNUTIM HVATOM

4, 5 serija, 12-15 ponavljanja

Pročitajte i: Dvodnevni trening plan za veće ruke

PREGIB ŠIPKOM

4, 5 serija, 6 – 8 ponavljanja

NAIZMENIČNI BICEPS HAMMER PREGIB BUČICAMA NA KOSOJ KLUPI

4, 5 serija, 10-12 ponavljanja po strani

EKSTENZIJA NA SAJLI IZA GLAVE

Pročitajte i: Izazov 10 fenomenalnih vežbi: Najbolje vežbe za ruke, noge i trbušnjake (4. deo)

4, 5 serija, 10-12 ponavljanja

BICEPS PREGIB ŠIPKOM NA SCOT KLUPI

4, 5 serija, 10-12 ponavljanja

Pročitajte i: 7 pregiba za veći biceps

Pročitajte i  Lako do željenog izgleda
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *