Funkcionalni fitnes: Kojih 6 vežbi bi trebalo da budu obavezan deo vaše rutine? - Men`s Health

Funkcionalni fitnes: Kojih 6 vežbi bi trebalo da budu obavezan deo vaše rutine?

Pod funkcionalnim fitnesom podrazumevamo niz pokreta koje izvodimo u svakodnevnim situacijama, na primer – spuštanje na wc šolju, podizanje paketa s poda, pokret koji izvodite dok spuštate neki začin na visoku policu u kuhinji ili korak kojim ulazite u kadu spremni za tuširanje.

Postoji mnogo različitih vežbi koje se mogu ubrojati u funkcionalni fitnes, ali se sve one svode na 6 osnovnih pokreta: Čučanj, iskorak, potisak (push ili “guranje”), povlačenje (pull ili “vučenje”), pregib i rotacija.

10 najboljih “muških” vežbi za celo telo

Šta je tako posebno u šablonu funkcionalnih vežbi?

Reč je o vežbama koje će vas na najdirektniji mogući način osposobiti da se mnogo sigurnije krećete kroz život. Ako ih izvodite ispravno, one će znatno osnažiti svaki pokret koji izvodite od trenutka kada otvorite oči ujutru do momenta kada ponovo legnete da spavate uveče.

Sigurni, stabilni i snažni pokreti, takođe, zaštitiće vas od banalnih povreda.

Foto: Shutterstock

Pročitajte i  4 ubistvene vežbe za veće kvadricepse
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *