Izvajajte grudi za 15 minuta - Men`s Health

Izvajajte grudi za 15 minuta

Zato smo vam mi spremili petnaestominutni trening za grudi, koji će vam itekako biti od koristi.
Svima je već poznato da je vreme novac, a novca nam uvek manjka… Međutim, ovo ne bi trebalo da vam bude izgovor, pošto bi fitnes trebalo da bude deo vaše svakodnevnice.  Da li je ovaj trening najbolji mogući za snagu i razvoj vaših grudnih mišića? Naravno da ne, ali je definitvno nešto najbolje što moežte da uradite za vaše grudi u 15 minuta.

TRENING
Ovaj trening sastoji se iz četiri različite vežbe, sa različitim brojem ponavljanja, što omogućava da se postigne maksimalni efekat u ovako kratkom vremenskom periodu. Podesite štopericu na 12 minuta i gledajte da uradite što više serija.
Veoma je bitno da za tih 12 minuta sve vežbe radite pravilno, kada se štoperica oglasi obršiti znoj sa benča, istuširajte se i nastavite sa svojim poslovnim obavezama.

VEŽBE
Pliometrijski sklek: 5 ponavljanja (bez odmora)

Benč sa šipkom: 8-10 ponavljanja (bez odmora)

Kosi benč: 12-15 ponavljanja (bez odmora)

Vučenje kablovima: 12 ponavljanja (60 sekundi odmora i nakon toga ponovite sve vežbe)

Pročitajte i  Kris Hemsvort: Ovu dijetu nikako ne preporučujem!
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *