Kako da trošite više kalorija pešačenjem - Men`s Health

Kako da trošite više kalorija pešačenjem

Osim što upijate prirodnu svetlost i udišete svež vazduh – za razliku od teretane – ono što pešačenje čini dobrom vežbom je i to što većina ljudi nema anksioznost od hodanja.

Iako ne deluje efikasno kao trčanje na traci – pešačenjem može da se potroši neočekivan broj kalorija, a to zavisi od faktora poput – terena po kom se pešači, telesne težine, opterećenja koje nosimo sa sobom (na primer, ranca), tipa pešačenja..

TELESNA TEŽINA

Količina kalorija koje sagorevate izvodeći bilo koju fizičku aktivnost zavisi od vaše telesne težine. Ukoliko imate veću telesnu težinu, više ćete sagorevati kalorija tokom vežbanja. Brže hodanje će ubrzati i rad srca, a to će uticati na povećano sagorevanje kalorija.

TEREN

Hodanje po brdovitom terenu, u poređenju sa pešačenjem po ravnom terenu zahteva veći napor i troši više kalorija.

OPTEREĆENJE

Teži ranac – veća potrošnja kalorija. Međutim, ovaj faktor nosi određene rizike sa sobom – moguće je da će vas zaboleti kolena ili leđa od opterećenja.

Nauka otkriva: Da li je bolje brzo ili sporije trčanje?

Foto: Shutterstock

Pročitajte i  Kako da izgubite 206 kalorija dnevno (bez truda)?
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *